هواوی آنر ٨

هواوی آنر ٨ با دو دوربین پشتی در تاریخ 15 تیر رونمایی خواهد شد

از کمپانی هواوی خبر می‌رسد که در تاریخ 15 تیرماه شاهد رونمایی از گوشی هوشمند هواوی آنر ٨ (Huawei Honor 8)، پرچم‌دار میان رده‌های این غول چینی خواهیم بود. این محصول که احتمالاً زیباترین عوض خانواده آنر هواوی نیز خواهد بود، دارای مشخصات بسیار مناسب و دو دوربین در قسمت پشتی است که با برچسب قیمت مناسبی همراه شده است.

کمپانی هواوی در حال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است. مدیران این تولیدکننده چینی بارها در صحبت‌های خود عنوان کرده‌اند که به دنبال کسب مقام نخست و گرفتن جایگاه نام‌های بزرگی مانند اپل و سامسونگ هستند. این کمپانی سال گذشته تعداد بسیار زیادی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازارهای بین‌المللی کرد و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا هر ماه یک محصول جدید را معرفی کنند.

اینک نوبت به آن رسیده تا شایعه معرفی یک محصول جدید میان رده به نام هواوی آنر ٨ (Huawei Honor 8) که در اصل پرچم‌دار گوشی‌های میان رده این کمپانی نیز لقب می‌گیرد در تاریخ 15 تیر ماه (5 جولای) باشیم. حتی این منابع عنوان می‌کنند که پیش فروش آنر ٨ نیز از تاریخ 22 تیر آغاز خواهد شد و در تاریخ 4 مرداد ماه نیز در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. این برای نخستین بار است که اطلاعاتی در خصوص رونمایی از آنر ٨ منتشر می‌شود بنابراین کمپانی می‌توانیم در تاریخ 15 تیر منتظر یک رویداد خبری از سوی کمپانی هواوی باشیم.

گفته می‌شود هواوی آنر ٨ یکی از زیباترین تلفن‌های هوشمند ساخته شده توسط کمپانی هواوی خواهد بود. ما به‌طور قطع از این قضیه مطمئن نیستیم ولی یک محصول مجهز به دو لایه شیشه همراه با یک بدنه فلزی و حاشیه بسیار کم چنین حسی را به ما می‌دهد تا آن را زیباترین محصول هواوی بدانیم. هرچند که تا به امروز ما تصاویر و رندرهای دقیقی را از این محصول مشاهده نکردیم اما می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده این محصول را بهتر از حال ببینیم.

هواوی آنر ٨

مشخصات هواوی آنر ٨

هواوی آنر ٨ را می‌توان یک محصول میان رده رو به بالا دانست. این هندست از دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی (درست همانند هواوی آنر وی ٨) بهره می‌برد و این نشان می‌دهد که هواوی دو دوربین در قسمت پشتی را به‌عنوان استاندارد بخش تصویربرداری محصولات خود قبول کرده است. صفحه نمایش 5.2 اینچی هواوی آنر ٨ (Huawei Honor 8) دارای رزولوشن 10٨0p بوده و در کنار آن نیز باتری 3,200 میلی‌آمپری همراه با شارژ سریع، درگاه اینفرارد، اسکنر اثر انگشت، 4 گیگابایت ظرفیت رم و یک درگاه مدرن USB نوع C قرار گرفته‌اند. به احتمال خیلی زیاد قلب تپنده این محصول را نیز تراشه Kirin 955 ساخت خود هواوی خواهد بود.
بر اساس تازه‌ترین شایعات قیمت گذاری این محصول نیز بسیار رقابتی خواهد بود. هواوی آنر ٨ می‌تواند در چهار نسخه مختلف شامل 4 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 308 دلار، مدل دیگر حاوی 4 گیگابایت رم حاوی مشخصات مدل فوق به علاوه کیت NFC و پشتیبانی از تمامی شبکه‌ها با قیمت 334 دلار، مدل دیگر حاوی 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 380 دلار و در انتها قدرتمندترین مدل هواوی آنر ٨ که حاوی 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K است که با قیمت 425 دلار روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من معتقدم سرنوشتی بهتر از سایر مدل های هوآوی نخواهد داشت یادمه در معرفی مدل mate S نیز خیلی قلم فرسایی کرده بودند و توصیف های آنچنانی ازش شده بود ولی دیدیم که این مدل در عین زیبایی ظاهر خیلی زود از دور رقابت خارج شد و به کلکسیون پروژه های ناموفق هوآوی پیوست. هوآوی باید یادش نرود مشتریان یکسال آینده فقط بدنبال صفحه نمایش سوپرآمولد 2K و رم 6 گیگ با دوربین بسیار باکیفیت دست کم با رام 64 یا 128 گیگ البته با طراحی فوق العاده و چشمگیر و صد البته قیمت معقول و رقابتی خواهند بود .

  2. هواوی دیگه اوتقدر پیشرفت کرده که بشه قبولش کرد و تنها چیزی که امروزه کم داره، صفحه نمایش ال.ای.دیه.
    کی میخواد از ال.سی.دی داغون دل بکنه و اُ.ال.ای.دی بکار ببره، خدا میدونه.

    • من با نظر شما مخالفم …

      ببینید شاید خوب اومده باشه جلو اما هنوز خیلی خیلی کم داره تا به کمپانی های همجوار خودش برسه . مورد بعد هم اینکه همیشه مشخصات روی کاغذ نمیتونه اطمینان خاطر به شما بده . بارها دیدم که گوشی های همین کمپانی هوواوی با تجربه کاربری نه چندان خوب و دلچسب و در نهایت داغون شدن اسمارت فون همراه بوده …

      مورد بعد هم اینکه بحث LED ها و خانواده LCD ها جدا هست و شما نباید با همدیگه مخلوطشون کنید . کلا تکنولوژی هایی که در اونا به کار میره هم متفاوت هست . اما صرفا نظر من اینه که اگر روزی شرکت های مختلف بخوان که از LED ها به جای LCD ها استفاده کنن ، بهتره که از پنل های OLED که از هر نظر بهینه تر و عالی تر هستن استفاده کنن …

      اما فعلا فکر کنم تا چند سال آینده شاهد حضور پنل های LCD با تکنولوژی هایی مثل Backlight و IPS بودن صفحات نمایششون باشیم ، هر چند که همراه با زمان روند نزولی این نسل از صفحات نمایش هم طی میشه …

      • منم که گفتم داره پیشرفت میکنه.
        اره، اوائل که خیلی داغون بود. الانه هم طبق تجربه خیلی ها، زودتر از بقیه خراب میشه و قشنگ یه لول پایین تر بودنش از الجی و سامی و اپل به وضوح حس میشه؛ اما انصافا خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده. بالارده هاشو نمی پسندم اما تو میانرده با توجه به قیمت رقابتی محصولاتش و برای کسایی که وسواس و ریزبینی نیستن، مناسبه.
        انصاف باید داشت.
        در مورد صحفه نمایش هم، منظور من همون پنل ال.ای.دی بود خب. ال.ای.دی معمولی که تو این پنل ها بکار نمیره، همشون اُ.ال.ای.دی هستن. چه omled سامی چه oled های الجی که تازه قراره بیاد تو بازار!