تبلت مایکروسافت سرفیس 3

تولید تبلت مایکروسافت سرفیس 3 به زودی متوقف می‌شود

به بازه‌ای از سال رسیده‌ایم که محصولات سال قبل برند‌های مختلف دیگر تولید نمی‌شوند و گجت‌های جدیدی روانه بازار خواهند شد. پورت تاندربولت کمپانی اپل رونمایی شده و مک بوک پروی معمولی این شرکت از رده خارج شده است. حالا به نظر می‌رسد تولید تبلت مایکروسافت سرفیس 3 نیز به‌زودی متوقف خواهد شد.

تبلت مایکروسافت سرفیس 3 آماده خاکسپاری می‌شود

وب سایت Thurott.com اخیرا طی گزارشی از تحلیل رفتن اجناس در فروشگاه‌های کمپانی مایکروسافت خبر داده است. این موضوع معمولا اولین نشانه توقف تولید یک محصول قدیمی توسط برند‌های مختلف است. پس از انتشار این خبر، کمپانی سازنده رسما اعلام کرد که تبلت مایکروسافت سرفیس 3 این شرکت به‌زودی توقف تولید خواهد شد. مایکروسافت در این بیانیه اعلام کرد:

از زمان رونمایی تبلت مایکروسافت سرفیس 3 در سال گذشته، بازخورد و تقاضای خریداران تاکنون بسیار قابل توجه بوده است. موجودی این کالا هم‌ اکنون بسیار محدود شده و تا دسامبر 2016 دیگر تبلت مایکروسافت سرفیس 3 را تولید نخواهیم کرد.

کمپانی مایکروسافت احتمالا از سرفیس پرو جدید خود در طی ماه‌های آینده رونمایی خواهد کرد، اما معرفی یک تبلت سرفیس جدید هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از آنجایی که بسیاری از کاربران به نسخه کوچک‌تر از تبلت مایکروسافت سرفیس پرو علاقه دارند، امیدواریم این مهم رخ دهد. تبلت‌های سری سرفیس پرو علی رغم قدرت سخت‌ افزاری کمتر به نسبت سرفیس پرو، باز هم تجربه کاربری مناسبی را در ویندوز 10 برای کاربران فراهم می‌آورند.

تبلت مایکروسافت سرفیس 3

اما همانطور که می‌دانید، قیمت بالای این محصولات کمپانی مایکروسافت موجب استقبال کمی خیل عظیمی از کاربران از آن‌ها شده است (به‌خصوص در بازارهایی نظیر ایران). باید دید آیا این شرکت در رونمایی و تولید نسل جدید سرفیس پرو و سرفیس معمولی سیاست دیگری را در این زمینه دنبال می‌کند یا خیر. نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا با کاهش قیمت محصولات سرفیس مایکروسافت، خریدار آنها خواهید بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*