عینک هوشمند سامسونگ Ahead

سامسونگ Ahead می‌تواند نسخه سامسونگی گوگل گلس باشد!

کمپانی سامسونگ پتنت‌های یک نرم افزار به نام سامسونگ Ahead ثبت کرده است. تحلیلگران معتقدند با توجه به کارایی این نرم افزار می‌توانیم آن را به یک گجت پوشیدنی مانند عینک هوشمند ربط دهیم. از آنجایی که سامسونگ چند سال پیش پتنتی مربوط به عینک هوشمند را به ثبت رسانده بود می‌توانیم منتظر رقیبی جدید برای گوگل گلس فراموش شده باشیم!

تقریباً از هیچ کسی پوشیده نیست که گجت‌های پوشیدنی در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین وسایل روزمره افراد هستند. در حالی که سامسونگ به‌شدت مشغول توسعه هدست واقعیت مجازی Gear VR است، شایعه جالب دیگری در ارتباط با یک گجت پوشیدنی دیگر از این کمپانی به گوش می‌رسد. بر اساس این شایعه سامسونگ در حال کار بر روی ساخت یک رقیب جدید برای عینک هوشمند گوگل گلس است و این در حالی است که حتی خود گوگل نیز خیلی زود از عرضه آن پشیمان شد.

چند سال پیش سامسونگ تعدادی پتنت را به نام خود ثبت کرده بود که همگی خبر از ساخت یک محصول مشابه گوگل گلس می‌دادند. محصولی که می‌توانست در صورت عرضه رقیب جدی برای گوگل گلس شود و حتی آن زمان شایعه شد که سامسونگ از این عینک هوشمند هم‌زمان با عرضه گلکسی نوت 4 (Galaxy Note 4) رونمایی خواهد کرد. به هر حال چند سال از پخش این شایعه می‌گذرد و هیچ خبری از عینک هوشمند سامسونگ نشده است.

غول کره‌ای دنیای فناوری اینک محصولات پرکاربرد و محبوبی را روانه بازار کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارد به‌زودی از این عینک شگفت انگیز به‌زودی رونمایی کنند و حتی نام آن نیز مشخص شده است. نام این عینک هوشمند سامسونگ «سامسونگ Ahead» خواهد بود.

عینک هوشمند سامسونگ Ahead

این کمپانی یک اپلیکیشن تجاری به نام Ahead را توسعه داده است که مخصوص محصول معرفی نشده‌ای با همین نام خواهد بود. پتنت‌های مربوط به این اپلیکیشن شامل یک لوگو و توضیحاتی است که این محصول را به‌عنوان یک گجت پوشیدنی توصیف می‌کند. این پتنت مشخص کرده است که اپلیکیشن Ahead یک سیستم عامل نرم افزاری برای گجت‌های پوشیدنی الکترونیکی است که قابلیت‌هایی نظیر گوش دادن به فایل‌های MP3 و غیره را خواهد داشت.

عینک هوشمند سامسونگ Ahead

آیا عینک هوشمند سامسونگ Ahead در راه است؟

این مشخصات و سیستم عامل مربوطه نشانگر آن است که سامسونگ در حال تولید یک محصول تجاری با ویژگی‌هایی مشابه یک عینک هوشمند است و به‌احتمال خیلی زیاد سامسونگ Ahead نام خواهد داشت. تمامی این اطلاعات ما را به پتنت چند سال گذشته عینک هوشمند سامسونگ می‌رساند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که طی ماه‌های آینده این کمپانی از یک عینک هوشمند به نام سامسونگ Ahead رونمایی کند. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ با ثبت این پتنت نرم افزاری چه نقشه‌ای در سر می‌پروراند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*