نسخه آبی Galaxy Note 7 سامسونگ

نسخه آبی Galaxy Note 7 سامسونگ «Blue Coral» نام خواهد داشت

در حالی که طی هفته‌های آینده می‌توانیم شاهد رونمایی از Galaxy Note 7 سامسونگ باشیم، روز به روز شایعات پیرامون این محصول بیشتر می‌شود. در تازه‌ترین شایعه شنیده می‌شود که رنگ آبی این فبلت قدرتمند مرجان دریایی آبی یا Blue Coral نام خواهد داشت که دارای رنگ خاص و بسیار زیبایی خواهد بود.

روز گذشته خبری در خروجی سایت قرار گرفت که بر اساس آن ایوان بلس افشا کننده معروف دنیای تکنولوژی با ارسال یک توییت، لوگو و نام فبلت بالارده آینده سامسونگ را افشا کرده بود. لوگویی که نام گلکسی نوت 6 را رد کرده بود و تأکید داشت نام محصول آینده این کمپانی Galaxy Note 7 (گلکسی نوت 7) خواهد بود.

این کمپانی به دلایل زیادی تصمیم گرفته تا با رنگ قرمز یک خط بر روی شماره 6 بکشد. به نظر می‌رسد که این غول دنیای فناوری کره‌ای قصد دارد تا نام این محصول خود را همپای پرچم‌دار خودش Galaxy Note 7 روانه بازار کند تا به‌نوعی خانواده پرچم‌دارانش شکل و رنگ یکنواختی بگیرند. البته منظور ما تنها نام آن‌هاست و بدون شک آن‌ها حاوی مشخصاتی متفاوت خواهند بود.

به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ می‌ترسد تا کاربران به جهت نام گلکسی نوت 6 آن را قدیمی‌تر و ضعیف‌تر از گلکسی اس 7 بدانند. نخستین نسخه از فبلت گلکسی نوت سامسونگ در سال 2011 و درست یک سال پس از عرضه سری گلکسی اس سامسونگ روانه بازار شد. طبیعی است که به جهت این یک سال تأخیر طی چند سال گذشته شماره سری گلکسی نوت سامسونگ با تأخیری 1 ساله نسبت به سری گلکسی اس اضافه می‌شده است.

همان‌طور که معلوم است، نام گلکسی نوت بعدی سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است. علاوه بر نام باید به‌اضافه شدن یک رنگ جدید به خانواده رنگ‌های گلکسی نوت اشاره کرد تا علاقه‌مندان به Galaxy Note 7 سامسونگ یک انتخاب جدید به رنگ آبی را نیز پیش روی خود داشته باشند. در این بین باید به یک اپلیکیشن سامسونگی نیز خسته نباشید بگوییم که نام این رنگ خاص را ماه گذشته افشا کرد و تا به امروز این قضیه برای ما گنگ بود که این نام مربوط به چه رنگ جدیدی خواهد بود. بر اساس این اطلاعات سامسونگ نام نسخه آبی Galaxy Note 7 را مرجان دریایی آبی یا Blue Coral برگزیده است.

نسخه آبی Galaxy Note 7 سامسونگ

مشخصات Galaxy Note 7 سامسونگ

به نقل از تازه‌ترین توییت ایوان بلس، Galaxy Note 7 سامسونگ به یک صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل همراه با دو لبه منحنی مجهز خواهد بود. ما می‌توانیم یک اسکنر عنبیه چشم و یک اسکنر اثر انگشت را نیز همراه با 6 گیگابایت ظرفیت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه ببینیم. دوربین به کار رفته در Galaxy Note 7 سامسونگ نیز کاملاً مشابه با دوربین گلکسی اس 7 خواهد بود. این بدان معنا است که پرچم‌دار فبلت‌های سامسونگ از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، سیستم OIS، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و پشتیبانی از عکاسی Raw برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی این محصول نیز از یک لنز 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد و این فبلت میزبان یک باتری با حجم 4,000 میلی‌آمپر است. ظاهراً سامسونگ 2 آگوست از این پرچم‌دار قدرتمند رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*