بازی برتر موبایل

معرفی 5 بازی برتر موبایل با سبک مشابه پرندگان خشمگین در اندروید و iOS

هر کاربر تلفن هوشمندی احتمالا نام پرندگان خشمگین یا همان انگری بردز را شنیده است؛ یک بازی بسیار موفق موبایل که در مدتی کوتاه رشد جهانی چشمگیری داشت و حالا به لطف انیمیشن تولیدی توسط Sony Pictures، درآمد زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر به این بازی علاقه دارید و می‌خواهید چند بازی برتر موبایل با همین سبک را در تلفن هوشمند خود اجرا کنید، در این مقاله همراه گجت نیوز باشید.

معرفی 5 بازی برتر موبایل مشابه با سبک انگری بردز

همانطور که می‌دانید، نسخه‌های جدید از بازی انگری بردز نظیر نسخه Epic یا Go شامل گیم پلی متفاوت و پیچیده‌تری هستند. 5 بازی برتر ما در لیست این مقاله با گیم پلی مشابه با نسخه کلاسیک پرندگان خشمگین – پرتاب یک پرنده یا هر چیز دیگر به سمت هدف – طراحی شده‌اند.

تمامی بازی‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، در سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجرا هستند که فروشگاه آنها را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

معرفی 5 بازی برتر موبایل مشابه با پرندگان خشمگین

1- Catapult King

بازی برتر موبایل

هدف اصلی در این بازی برتر موبایل، نجات دادن پرنسسی است که توسط یک اژدها خشمگین زندانی شده، با این حال این بازی تفاوت‌های زیادی با سوپر ماریو یا همان قارچ خور خودمان دارد. گیم پلی این بازی کاملا مشابه با انگری بردز است: یک منجنیق در اختیار شماست که به کمک آن و همچنین مهارت نشانه گیری خود باید پادشاه‌هایی که به اژدهای مذکور کمک می‌کنند را نشانه بگیرید. علاوه بر سنگ‌ها می‌توانید به کمک عناصر جادویی مختلف خسارت بیشتری را به دشمنان خود وارد نمایید؛‌ البته به دست آوردن این عناصر جادویی در این بازی برتر موبایل کمی دشوار است (یا با تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی یا خرید آنها با پول واقعی).

بر خلاف انگری بردز که یک بازی با طراحی دو بعدی است، کاربران دنیای Catapult King را به‌صورت سه بعدی تجربه می‌کنند:‌ به‌راحتی می‌توانید در نقشه گشت و گذار کرده تا اطراف را مشاهده کرده و محل قرار گیری نیروهای دشمن را شناسایی کنید. عناصر متعددی در این بازی ما را به یاد پرندگان خشمگین می‌اندازند که از جمله آنها می‌توان به فریاد یا خنده‌های سربازان پس از شکست یا موفقیت کاربر در مراحل بازی اشاره کرد (دقیقا کاری که خوک‌ها در بازی پرندگان خشمگین انجام می‌دادند). تنها مشکل بزرگی که در نسخه اندرویدی این بازی برتر مشاهده کردیم، نمایش تبلیغات ویدیویی پس از اتمام هر مرحله توسط کاربر است که تا حدی آزاردهنده به نظر می‌رسد.

دانلود: اندروید (رایگان با خرید درون برنامه‌ای) و iOS (قیمت: 0.99 دلار)

2- Crush The Castle

بازی برتر موبایل

برخی بر این باورند که بازی Crush The Castle که برای اولین بار به‌صورت بازی فشرده فلش در سال 2009 منتشر شده بود، ایده ساخت بازی پرندگان خشمگین را به شرکت راویو – Rovio – داد. استفاده از منجنیق خاص این بازی (Trebuchet) به‌مراتب سخت‌تر از منجنیق‌های معمولی در انگری بردز است. ماموریت کاربر نیز نابود کردن قلعه‌های دشمن و ساکنان آن است. در ابتدای بازی تنها قادر به استفاده از سنگ‌ها جهت پرتاب به سمت دشمنان هستید، اما پس از کمی پیشرفت، بمب‌ها، جادو و معجون‌ها نیز به کمک شما می‌آیند؛ زمانی که قلعه در موقعیتی سختی جهت نابودی قرار می‌گیرد به کمک این سلاح‌ها‌ می‌توانید استراتژی خود را تغییر دهید.

طراحی و گرافیک بازی Crush the Castle بسیار خام و ساده است و بر خلاف انگری بردز خبری از رابط دوستانه و کودک پسند در آن نیست. با این حال گیم پلی و محیط این بازی برتر موبایل نیز زیبایی خاص خود را دارد. در این بازی اقلیم‌های زیادی جهت فتح شدن توسط شما طراحی نشده است و ممکن است بازی Crush the Castle زودتر از انتظار شما به اتمام برسد. جهت جبران این موضوع، امکان ساخت نقشه و قلعه توسط شما وجود دارد، اما این بخش آنچنان جذاب و خاص نیست.

دانلود بازی: اندروید (رایگان) و iOS (با قیمت 0.99 دلار)

3- Fragger

بازی برتر موبایل

این بازی کاملا مشابه با انگری بردز است، با این تفاوت که به‌جای پرندگان خشمگین و خوک‌ها باید از نارنجک جهت نابودی مردم استفاده کنید. با بیش از 10 جهان متفاوت با صدها مرحله مختلف، بازی Fragger از شما می‌خواهد تا به یک متخصص پرتاب نارنجک تبدیل شوید تا تمامی دشمنان نابود شوند. این دشمنان گاهی اوقات در مکان‌های مخفی می‌شوند که رفتن به آنجا بسیار مشکل است اما اگر بدانید کجا را باید منفجر کنید، مشکلی در پیش بردن این بازی برتر و جذاب نخواهید داشت.

بر خلاف کاربران اندرویدی که تنها به نسخه اولیه بازی Fragger دسترسی دارند، کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند نسخه دوم این بازی را با گرافیک بهتر، مکانیزم معمایی جدید و حالت‌های انفجاری دریافت کنند.

دانلود بازی: اندروید (رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای) و iOS ( ورژن اول بازی 0.99 دلار / Fragger 2 با قیمت 1.99 دلار)

4- Hambo

بازی برتر موبایل

هامبو یک خوک قهرمان است که طی ماموریتی باید بهترین دوست خود، Bacon، را نجات دهد. خبری از تیر کمان یا منجنیق در این بازی نیست، اما گیم پلی هامبو همچون سایر 4 بازی برتر موبایل لیست ما بر اساس قوانین فیزیکی استوار است. در این بازی برتر باید از تیر، تپانچه یا تفنگ‌های مختلف جهت کشتن خوک‌های دشمن استفاده کنید و تنها در صورتی موفق خواهید بود که هوشمندانه تیراندازی کنید. هامبو به شما امکان بازی در 200 مرحله مختلف را می‌دهد که هرکدام از این مراحل شامل معمای فیزیکی خاص خود است.

دانلود بازی: اندروید (رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای) و iOS (با قیمت 0.99 دلار)

5- Siege Hero

بازی برتر موبایل

Siege Heroes یک بازی برتر دیگر مشابه با بازی Catapult King است که در بالا به شما معرفی کردیم؛‌ یک بازی در ژانر اول شخص، اما بدون طراحی سه بعدی. این بازی برتر نیز شباهت زیادی با پرندگان خشمگین دارد که باید در آن به کمک سلاح‌های خود (شامل سنگ، بمب و آتش) به ساختمان‌های دشمن آسیب وارد کنید. در این بازی باید از زوایای مختلف به سمت ساختمان‌های دشمن بمب و سنگ پرتاب کنید و بدین ترتیب استراتژی شما در Siege Heroes با بازی انگری بردز فرق دارد.

صدها مرحله مختلف در این بازی برتر موبایل طراحی شده‌اند که در هرکدام از آنها کاراکتر‌های دوست قرار گرفته‌اند که باید از نابود کردن آنها خودداری نمایید؛‌ این کار ممکن است کمی سخت باشد، چراکه این کاراکتر‌ها معمولا بر روی برجک‌ دشمنان شما قرار گرفته‌اند. در مجموع، Siege Hero نیز یک بازی برتر موبایل در ژانر مشابه با انگری بردز است که باید در گیم پلی آن خیلی محتاط عمل کنید.

دانلود بازی: اندروید (رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای) و iOS (رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای)

امیدواریم از این مقاله و 5 بازی برتر موبایل سبک انگری بردز که به شما معرفی کردیم، نهایت لذت را برده باشید. نظرات خود در مورد این بازی‌ها را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*