اولین رندر گوشی ایمو

اولین رندر گوشی ایمو در فضای آنلاین ظاهر شد

اولین رندر گوشی ایمو در فضای مجازی خودنمایی کرد. Imoo یک برند جدید و کاملا تازه تاسیس بوده که توسط کمپانی BBK راه‌اندازی شده است. BBK درواقع یک کمپانی مادر و مالک شرکت‌های بزرگی همچون ویوو، اوپو و وان پلاس است. خبر راه‌اندازی کمپانی ایمو یک هفته پیش در شبکه ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) خبر ساز شد و بلافاصله تیزر تبلیغاتی اولین محصول آن که یک گوشی هوشمند آموزشی است منتشر شد.

BBK کمپانی ریشه داری است که در گذشته کنسول‌های بازی تولید می‌کرد و اخیرا به انتشار محصولات آموزشی برای کودکان روی آورده است. به‌نظر می‌رسد که اولین محصول ایمو ترکیبی بین گوشی‌های هوشمند معمولی و محصولات آموزشی کمپانی مادر باشد؛ هرچند که گوشی آینده این کمپانی قطعا با هدف ارائه به کودکان تولید نشده است. با توجه به اولین رندر گوشی ایمو ما باید انتظار یک گوشی هوشمند فلزی را داشته باشیم.

اولین رندر گوشی ایمو در فضای مجازی به‌نمایش درآمد

اولین تیزر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی هوشمند طراحی این گوشی را چندان به نمایش نمی‌گذارد؛ اما خوشبختانه اخیرا دو رندر از گوشی دیده شد. اکنون اگر نگاهی به گالری زیر بیندازید، سه تصویر از نمای روبه‌روی این گوشی را خواهید دید که هر کدام رابط کاربری مختلفی از این گوشی را نشان می‌دهد. در نگاه اول به‌نظر می‌رسد که یک برنامه برای یادگیری زبان بر روی نصب شده و گویا که با همین اپلیکیشن نیز عرضه و از جعبه خارج خواهد شد.

اولین تیزر از گوشی ایمو نشان داد که این دستگاه دارای یک دکمه ضبط نیز هست پس ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما قادر خواهید بود از طریق این دکمه، اپلیکیشن ضبط را نیز اجرا کنید.

تا آنجا که به طراحی مربوط می‌شود، این گوشی نیز شبیه به گوشی‌های هوشمند چینی است که در حاضر در بازار وجود دارد. طراحی این گوشی بسیار شبیه به دستگاه‌های ویوو بوده و به خوبی فریاد می‌زند که این کمپانی نیز در آن نقش مهمی را ایفا کرده؛ البته این مورد چندان تعجب برانگیز نخواهد بود. در زیر نمایشگر این موبایل به‌ترتیب، سه دکمه خازنی منو، هوم و بازگشت قرار گرفته و در سمت راست آن کلید power / lock و کلید حجم صدا جانمایی شده است. این درحالی است که کلید ضبط (که در بالا به آن اشاره شد) در سمت چپ این گوشی هوشمند جای گرفته است.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از این دستگاه جدید برند ایمو به بیرون درز نکرده؛ اما فرض بر این است که با مشخصات غول‌پیکری خودنمایی کند. مطمئنا با توجه به آموزشی بودن کمپانی مادر، دیدن این گوشی هوشمند جدید با برنامه‌های مختلف آموزشی خالی از لطف نخواهد بود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*