جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس Xperia X Performance

تماشا کنید: جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس

احتمالا دیگر همه‌ی شما طرفداران عزیز سونی متوجه شده‌اید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که با سری محبوب و پرفروش اکسپریا زد خداحافظی کنید و با سری ایکس آشنا شوید. به‌تازگی نیز آنباکسینگ یکی از اسمارت فون این سری یعنی جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) انجام گرفته است.

سونی بعد از اینکه سری اسمارت فون‌های اکسپریا زد را به بازارهای جهانی عرضه کرد، به دنبال تحولی بود که با آن بتواند شرایط نه‌چندان مناسب خود در میدان رقابت با برندهایی نظیر سامسونگ، اپل، ال‌جی و اچ تی سی را بهبود ببخشد. مدیران این کمپانی ژاپنی بعد از ماه‌ها به این نتیجه رسیدند که این کار از طریق یک تغییر بزرگ امکان‌پذیر خواهد شد و آن‌هم کنار گذاشتن سری زد بود.

این اسمارت فون‌ها با اینکه محبوبیت نسبتا مناسبی داشتند و فروش خوبی را هم در بازارهای جهانی و به‌خصوص کشورهای آسیایی به ثبت رساندند، اما نتوانستند رضایت مدیران این کمپانی را فراهم کنند و به همین دلیل هم تصمیم گرفته شد که در زمان عرضه‌ی اسمارت فون‌های سری ایکس اکسپریا، تغییرات مهمی در ظاهر و مشخصات سخت افزاری این گوشی‌های هوشمند انجام شود تا بخش موبایل سونی بتواند از این رکود اقتصادی و اجتماعی خارج شود.

نتیجه هم همانطور که احتمالا می‌دانید، عرضه شدن سه اسمارت فون اکسپریا ایکس به‌عنوان مدل پایه و اولین مدل در این نسل، اکسپریا ایکس ای (Xperia XA) با نمایشگری سرتاسری و یک انحنای بسیار نرم برای خریدارانی که خواستار ظاهر متفاوتی هستند و در نهایت هم اکسپریا ایکس پرفورمنس به‌عنوان پرچم‌دار سری ایکس و قدرتمندترین مدل این خانواده‌ی سه نفره بود.

جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس Xperia X Performance

ما در گجت نیوز حدود یک ماه پیش برایتان ویدیوی جعبه گشایی (آنباکسینگ) اختصاصی اکسپریا ایکس را منتشر کردیم که با استقبال جالب توجه شما عزیزان‌ همراه شد. حالا نوبت به جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس رسیده است تا از محتویات داخل جعبه‌ی پرچمدار این سری هم مطلع شویم و ببینیم که آیا سونی برای خریداران این محصول، تفاوتی قائل شده است و یا رفتار مشابهی با تمام فرزندان خود در خانواده‌ی اسمارت فون‌های سری ایکس داشته است.

جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس توسط خبرگزاری معتبر و باسابقه‌ی فون آرنا صورت گرفته است و ما نیز در گجت نیوز، ویدیوی این جعبه گشایی را منتشر کردیم تا شما عزیزان بتوانید با سرعت بالا و بدون مشکلات بارگذاری، آن را تماشا کنید، بنابراین دیگر بهتر است که بیش از این شما را منتظر نگذاریم و به سراغ این ویدیوی هیجان‌انگیز از اولین جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس توسط وبسایت فون آرنا برویم.

ویدیوی جعبه گشایی اکسپریا ایکس پرفورمنس


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام.
    دستتون درد نکنه انصافا گجت نیوز مطالبش جذاب و مفیده خیلی خیلی ممنون از مطالب قشنگتون.