تبلت 8 اینچی لنوو

تبلت 8 اینچی لنوو در تنا ظاهر شد

تبلت 8 اینچی لنوو که هنوز به‌طور رسمی توسط این کمپانی معرفی نشده در تنا ظاهر شد. بازار فروش در سراسر جهان برای تبلت‌ها به‌طور چشمگیری رو به کاهش گذاشته و این به معنی آن است که تولید کنندگان بزرگ اینم عرصه باید بر روی دستگاه‌های جدیدی متمرکز شوند. هر دستگاه جدیدی که به بازار معرفی می‌شود به‌منظور موفقیت در بازار، نیاز به حداقل یک ویژگی کلیدی دارد. برای رقابت با گوشی‌های هوشمند بزرگ، تبلت‌های کوچک‌تر وارد بازار شدند و این روند در سال 2016 نیز ادامه یافته است.

تبلت‌های نسبتا کمی با نمایشگر کوچک‌تر از 8 اینچی در جهان وجود دارد. اپل آیپد مینی (Apple iPad Mini) و سامسونگ گلکسی تب اس 2 (Samsung Galaxy Tab S2) دستگاه‌هایی هستند که با مشخصات سطح بالایی، جای پای خود را در این دسته محکم کرده‌ و بیشتر تولیدکنندگان دیگر دستگاه‌هایی سطح پائین و یا میان رده‌ای را به این بازار عرضه کرده‌اند. دستگاهی همچون تبلت NVIDIA SHIELD K1 با برچسب قیمت 200 دلاری که با یک صفحه نمایش فول اچ دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای NVIDIA Tegra K1 و برخی از مشخصات معقول دیگر پا به میدان رقابت گذاشته است.

تبلت 8 اینچی لنوو 2 گیگابایت رم دارد

در همین راستا، اکنون نوبت به دستگاه معرفی نشده‌ای می‌رسد که به‌تازگی تائیدیه آژانس نظارتی چین، TENAA، را دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات مندرج شده در این آژانس، تبلت 8 اینچی لنوو در دو نوع مختلف و با عناوین TB-8703N یا TB-8703F تعیین گردیده و هر دو مدل به یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 کوالکام با ساختار معماری 64 بیتی و سرعت پردازش 2 گیگاهرتز مجهز شده‌اند.

مدلی از این دستگاه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و در مدلی دیگر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. هر دو مدل فارغ از اینکه چه فضای ذخیره سازی داشته باشند، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و از یک باتری 4250 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند. تبلت جدید لنوو با ضخامت 8.7 میلی‌متر، 334 گرم وزن دارد که برای تبلت‌های 8 اینچی بازار امروزی کاملا متعارف است.

در پشت این دستگاه یک دوربین و یک فلش LED قرار گرفته و یک دوربین معمولی نیز در جلو نصب شده است. شایعه پراکنان صنعتی اظهار کرده‌اند که مدل TB-8703N از شبکه پرسرعت 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. درباره این تبلت 8 اینچی لنوو، جزئیات بیشتری منتشر نشده است. این دستگاه ممکن است که به‌زودی به خط تولید تبلت‌های سری S لنوو بپیوندد و یا جایگزینی برای تبلت Lenovo Tab3 8 باشد. برای دانستن تمامی این جزئیات، گذر زمان بهترین راه‌حل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*