فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7

تاریخ رونمایی از فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 به بیرون درز کرد

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 محصول جدید غول تکنولوژی کره احتمالا در دوم اوت برابر با 12 مرداد ماه رونمایی خواهد شد. سامسونگ گلکسی نوت 5 (Samsung Galaxy Note 5) در ماه اوت سال گذشته معرفی شد.

این فبلت همچنان به‌عنوان پرچم‌دار کمپانی سامسونگ به‌حساب می‌آمد تا آنکه بالاخره جانشین آن از راه رسید. درباره‌ی فبلت بعدی گلکسی نوت صحبت می‌کنیم دستگاهی به ‌نام گلکسی نوت 7 که با توجه به آخرین گزارش‌های منتشر شده به‌زودی از راه خواهد رسید. این کمپانی کره‌ای گفته است که قصد ندارد این دستگاه را با نام گلکسی نوت 6 روانه‌ی بازار کند. درواقع این کمپانی می‌خواهد تا به‌جای استفاده از نوت 6 و گلکسی S7، در کنار نام گلکسی S7 از واژه نوت 7 استفاده کند. در هر صورت شایعات زیادی پیرامون فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 در جریان است و حتی به‌تازگی با انتشار یک ویدئو، رابط جدید کاربری TouchWiz نیز به نمایش درآمد.

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 احتمالا دوم اوت در رویدادی از سامسونگ رونمایی خواهد شد

شایعات جدید منتشر شده درباره فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 این بار از یک وبلاگ نویس روسی به‌ نام Eldar Murtazin شنیده شده است. او ادعا کرده که گوشی Galaxy Note 7 با یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و این دستگاه با وجود چنین باتری قادر خواهد بود تا 20 ساعت به‌طور مداوم پخش ویدئویی داشته باشد (زمان بسیار قابل توجهی است). او در وبلاگ خود همچنین ذکر کرده که فبلت گلکسی نوت 7 در دوم اوت (12 مرداد ماه) و در طول برگزاری رویدادی از سامسونگ رونمایی خواهد شد. در نظر داشته باشید که این تنها یک شایعه است، پس مطابق با این‌گونه خبرها رفتارها کنید و در هنگام خواندن این مطالب کمی از چاشنی نمک نیز استفاده کنید. پیش بینی Eldar Murtazin کمی ناجور به نظر می‌رسد.

صحبت‌های زیادی درباره‌ی این وجود دارد که طراحی فبلت Galaxy Note 7 شبیه به دستگاه‌های گلکسی S7 خواهد بود. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد تا تنها نسخه Edge گلکسی نوت 7 را تولید کند که می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. ساخت چنین مدلی اساسا به معنی آن است که تنها یک مدل از این فبلت با یک نمایشگر منحنی در دو طرف آن عرضه خواهد شد. شاید این مورد بهترین ایده برای سامسونگ نباشد، هنوز کاربران زیادی در سطح جهان هستند که از داشتن گوشی‌هایی با نمایشگر معمولی لذت می‌برند و چندان تمایلی برای استفاده از نمایشگر‌های منحنی ندارند و فروش گلکسی S7 این موضوع را ثابت می‌کند.

توجه داشته باشید که فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 قطعا با یک قلم استایلوس اس پن (S Pen) بهبود یافته عرضه خواهد شد و می‌توانید انتظار یک فبلت فلزی شیشه‌ای را داشته باشید. گوشی گلکسی نوت 7 از جهت مقدار رم در دو نسخه 4 یا 6 گیگابایتی به بازار گوشی‌های هوشمند وارد خواهد شد. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس 8890 با ساختار 64 بیتی به آن قدرت داده و البته این شانس وجود دارد که سامسونگ بخواهد تا نسخه‌ای از این دستگاه را با پردازنده اسنپدراگون 820 و یا اسنپدراگون 821 تولید کند. شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم که هم‌اکنون در گوشی‌های گلکسی S7 مورد استفاده است می‌تواند از ویژگی‌های این فبلت جدید باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*