ساعت هوشمند وان پلاس

پتنت اولیه ساعت هوشمند وان پلاس منتشر شد

چندی پیش بحث‌هایی پیرامون پروژه کنسل شده ساعت هوشمند وان پلاس به گوش می‌رسید که درنهایت کمپانی وان پلاس رسما اعلام کرد که تمامی تمرکز این شرکت بر روی تلفن‌های هوشمند است. طبق گزارش‌های منتشر شده، ساعت هوشمند وان پلاس به صورت کامل طراحی و آماده شده بود اما هرگز به خط تولید شرکت نرسید، چراکه احتمال موفقیت تلفن‌های هوشمند این شرکت در بازار جهانی بسیار بیشتر است.

پتنت ساعت هوشمند وان پلاس منتشر شد

اولین ساعت هوشمند وان پلاس در جولای 2014 به صورت اسکرین شات در یک وب سایت لو رفت. در این تصاویر، ساعت هوشمندی را با پنل زیبای دایره‌ای دیدیم که به‌سادگی امکان تغییر بند‌های آن وجود داشت. پس از انتشار این گزارش، دیگر هیچ خبری تاکنون از ساعت هوشمند وان پلاس در فضای وب منتشر نشده است. امروز کارل پی، یکی از موسسان این شرکت، پتنت این ساعت هوشمند را در اکانت توییتر خود منتشر کرد. این طرح به نسبت قبل جدیدتر شده و مربوط به سال 2015 است، اما دستگاه مشابهی را در آن می‌بینیم.

ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا در صورت تولید و عرضه با نام وان واچ روانه بازار می‌شد. این گجت پوشیدنی با طراحی سنتی گرد و مشابه با موتو 360 (Motorola Moto 360) همراه است. در طراحی نوآورانه این محصول، بند‌های آن به روش ساده و جالبی به پنل اصلی متصل و جدا می‌شوند. این نحوه اتصال بند‌ها ممکن بود در صورت رونمایی از ساعت هوشمند وان پلاس به یکی نقاط مثبت آن بدل شود، البته کمپانی اپل نیز اخیرا روش خاصی را در سیستم اتصال بند به پنل اپل واچ به کار گرفته است که با این ایده طراحان وان پلاس رقابت می‌کند.

کارل پی در توییت خود با عبارت “هرگز این اتفاق نمی‌افتد” تمامی امیدها جهت عرضه یک ساعت هوشمند را نا امید کرده است. با این حال امیدواریم در آینده ساعت‌های هوشمند قدرتمند و ارزان قیمتی از سوی تولیدکنندگان چینی ارائه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*