خبر وبژه:بعد از سکوتی 3 روزه،اخبار شیء ناشناس پرنده در یاهو منتشر شد

 

 

امروز 22 خرداد 91 پس از سکوت طولانی اکثر خبرگذاری های خارجی بالاخره سرویس خبری یاهو خبر این پدیده عجیب را به همراه یک ویدیو از آن منتشر و آن را آزمایش موشک بالستیک روسیه معرفی نمود.
 

یاهو در ادامه چنین توضیح داد :
نور مرموز پنجشنبه شب گذشته که در چندیدن کشور منطقه خاور میانه  مشاهده گردید توسط منابع مختلف آزمایش موشک بالستیک روسیه تایید گردیده است در صورتی که گمانه زنی های بسیاری در کشور های مختلف در مورد این پدیده صورت گرفت.

ویدیو این خبر که در سایت یاهو منتشر شد :

در ادامه یاهو به نقل از یکی از کارشناسان نجوم توضیح داد که این شیء نورانی به احتمال زیاد در ارتفاع 200 الی 300 کیلومتری از سطح زمین در حال پرواز بوده و به همین دلیل در کشور های زیادی مشاهده شده است و همچنین به نقل از یک از منبع خبری این پدیده را آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک روسیه دانسته است.
نکته جالب اینجاست که یاهو در این خبر این پدیده را آزمایش موشکی روسیه تایید کرده است در حالی که نه تنها از یک منبع معتبر روسی نامی نبرده حتی از منابع معتبر دیگری نیز برای صحت این خبر نامی نبرده است.
نکته دیگر اینکه به غیر از یاهو هنوز تا این لحظه هیچ منبع معتبر خبری دیگری در مورد این پدیده اظهار نظر نکرده و این خود بیانگر عدم وجود سند و مدرکی معتبر برای توضیح این پدیده است.


منبع : yahoo.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*