نمایشگر 70 اینچی دل

دل از نمایشگر 70 اینچی لمسی خود برای کلاس‌های درس رونمایی کرد

کمپانی دل از نمایشگر 70 اینچی لمسی خود برای کلاس‌های درسی خبر داد. خبر بسیار جالبی است. اکثر مدارس سراسر جهان از تخته سیاه یا وایت بورد‌هایی استفاده می‌کنند که کمابیش به‌عنوان امکانات معمول استاندارد کلاس‌های درس، تعریف می‌شوند. (من شخصا مدرسه را با نیمکت‌ها و تخته‌ سیاه آن به یاد می‌آورم)؛ اما به نظر می‌رسد که کمپانی Dell قصد دارد تا روایت جدیدی برای کلاس‌های درس امروزی تعریف کند.

این کمپانی آمریکایی و تولید کننده‌ی محصولات IT امیدوار است تا با رونمایی از نمایشگر 70 اینچی لمسی که می‌تواند آموزش تعاملی‌ و پویاتری را در کلاس‌های درس فراهم کند، آموزش را یک گام به جلو برده و از آن برای درک بهتر دانش‌آموزان در کلاس‌های درس استفاده کند.

نمایشگر 70 اینچی دل جای تخته سیاه در مدارس را خواهد گرفت

به گفته‌ی این کمپانی نمایشگر 70 اینچی دل می‌تواند از 10 نقطه‌ی لمسی هم‌زمان پشتیبانی کرده، علاوه بر آنکه از دو قلم استایلوس نیز برخوردار است. این مانیتور بزرگ برای آنکه تصاویر و متن‌ها را با کیفیت هرچه‌تمام‌تر ارائه داده و دید خوبی را برای شاگردان فراهم کند، به یک پوشش ضد تابش و ضد لک مجهز شده است. این نمایشگر برای پشتیبانی از نیاز‌های معلمان و اساتید، از پورت‌های متعددی برای پلاگین و اتصالات بازی نیز برخوردار شده است.

این صفحه نمایش جایگزینی برای وایت‌ برد‌های تعاملی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، ساخته شده و با توجه به‌اندازه آن مطمئنا دانش‌آموزان و معلمان قادر به استفاده‌ی مناسب از آن خواهند بود. این نمایشگر، احتمالا صفحه نمایش‌های بزرگ تلویزیونی را که اغلب برای نمایش اسلایدها مورد استفاده قرار می‌گیرند را حذف کرده و اندازه و حساسیت آن نیز می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

همانطور که در بالا نیز به‌ آن اشاره شد، این مانیتور دارای پورت‌های ورودی مختلفی برای معلمانی است که می‌خواهند دستگاه‌های مختلفی را به آن متصل کنند. خریداران هم‌چنین می‌توانند به‌صورت دلخواه نسخه‌ای از این مانیتور را خریداری کرده که از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می‌کند.

بااین‌همه کارایی و قابلیت، می‌توان گفت که نمایشگر 70 اینچی دل دستگاه چندان ارزان‌قیمتی نخواهد بود. دل این محصول جدید را در وب‌سایت خود برای فروش با برچسب قیمت 5000 دلاری ارائه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*