گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 5

گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 5 مجوز تنا را دریافت کرد

پیرو خبر روز گذشته مبنی بر عرضه گوشی هوشمند هواوی مایمانگ 5 در هفته آینده، امروز این هندست موفق به دریافت مجوز تنا شد. بر اساس این اطلاعات باید گفت که هندست جدید هواوی در چند مدل مختلف حاوی 3/4 گیگابایت ظرفیت رم و 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با تراشه اسنپدراگون 625 عرضه خواهد شد.

روز گذشته خبری را مبنی بر ساخت یک هندست جدید از هواوی به نام مایمانگ 5 (Huawei Maimang 5) منتشر کردیم. بر اساس آن خبر کمپانی هواوی پوسترهای تبلیغاتی مربوط به این تلفن هوشمند را در فضای مجازی منتشر کرده است که بر روی آن‌ها نوشته شده است «از جوان بودن نهراسید» و این به معنی عرضه یک گوشی مخصوص نسل جوان است. محصولی که به نظر می‌رسد مخصوص بازار چین تولید شده است و شاید هیچ‌گاه به خارج از خاک چین صادر نشوید.

به هر حال این تلفن هوشمند امروز موفق به دریافت مجوز تنا شده است. این تلفن هوشمند که می‌تواند نسخه کوچک شده‌ی هواوی میت 8 (Huawei Mate 8) نام گیرد، به احتمال خیلی زیاد پنجشنبه‌ی هفته آینده رسماً رونمایی خواهد شد.

مشخصات هواوی مایمانگ 5

سال گذشته در همین روزها کمپانی هواوی از یک تلفن هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 616 به نام هواوی مایمانگ 4 را رسماً رونمایی کرد که نسخه‌ی کوچک شده‌ی هواوی جی 8 بود. حال پس از گذشت یک سال این غول چینی قصد دارد تا نسل جدیدی از این هندست را روانه بازار کند. از نظر ظاهری هواوی مایمانگ5 تشابه زیادی با میت 8 درد؛ هرچند که بخش تحتانی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. این هندست از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد.

بر روی پنل پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است که یک فلش LED نیز آن را برای تولید تصاویری شفاف همراهی خواهد کرد. درست در زیر این دوربین نیز ما شاهد حضور یک اسکنر اثرانگشت هستیم که مشخص نیست با چه سرعتی قفل صفحه نمایش تلفن شما را باز خواهد کرد. هواوی مایمانگ 5 همچنین بر روی پنل جلویی خود میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت برای تولید تصاویر سلفی و همچنین مکالمه تصویری است.

بر اساس اطلاعات درج شده بر روی وب‌سایت تنا هواوی مایمانگ 5 به یک تراشه اسنپدراگون 652 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و فرکانس 2.0 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود. هرچند که انتظار می‌رود مدل دیگری از این هندست همراه با تراشه Kirin 650 ساخت خود هواوی نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر آن باید به 3/4 گیگابایت ظرفیت رم و 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی نیز اشاره کرد که می‌تواند خبر از عرضه این محصول در چند مدل مختلف باشد. هرچند که شما می‌توانید این حافظه را با استفاده از یک کارت میکرو SD تا سقف 128 گیگابایت افزایش دهید. مدل‌های 16 و 32 گیگابایتی مایمانگ 5 حاوی 3 گیگابایت رم بوده و تنها مدل 64 گیگابایتی این هندست چینی از رم 4 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

در این لیست همچنین اطلاعات دیگری از این محصول نظیر نصب پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو و بهره‌گیری از یک باتری 3,270 میلی‌آمپری نیز درج شده است. این تلفن هوشمند همچنین در سه رنگ مختلف نقره‌ای، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود برچسب قیمت 300 دلاری بر روی آن قرار گیرد. 24 تیر ماه زمان رونمایی از این محصول در کشور چین خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی جلوش چقدر شبیهه الجی جی3 !!!