شبکه اجتماعي Yammer با قيمت بيش از يک ميليارد دلار به مايکروسافت فروخته شد

در هفته‌اي که گذشت شايعات مختلفي مبني بر تلاش مايکروسافت بر گسترش توان خود در زمينه شبکه‌هاي اجتماعي و خريد Yammer منتشر شد. حال به نظر مي‌رسد که توافقات بين مايکروسافت و Yammer نهايي شده و مايکروسافت با پرداخت بيش از 1 ميليارد دلار، اين شبکه اجتماعي مخصوص سازمان‌ و شرکت‌ها را از آن خود کرده است.

براساس گزارش Bloomberg، مايکروسافت ممکن است امروز بصورت رسمي اين موضوع را اعلام کند. Techcrunch نيز گزارش کرده که مبلغ توافق شده براي خريد Yammer حدود 1.4ميليارد دلار است ولي مايکروسافت تا روز 2 شنبه اين موضوع را اعلام رسمي نخواهد کرد.

Yammer در سال 2008 و با ساختاري شبيه به فيس‌بوک اما فقط براي شرکت‌ و سازمان‌ها شکل گرفت. در اين شبکه اجتماعي که مشتريانش بيشتر شرکت‌ها و تشکل‌هاي سازماني هستند مي‌توان بسياري از اموري که در فيس‌بوک قابل انجام است مانند ارسال پست جديد يا ايجاد نظرسنجي و به اشتراک گذاري محتواي مختلف را داشته باشند. Yammer به سرعت محبوب شد و بسياري از شرکت‌ها براي ارتباطات داخلي خود از آن استفاده کردند.

خريد Yammer بخشي از استراتژي بزرگ مايکروسافت براي افزايش قدرت اين شرکت در زمينه شبکه‌هاي اجتماعي و ابزارهاي ارتباطي است.


منبع : thenextweb

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*