گوشی Huawei Maimang 5

گوشی Huawei Maimang 5 معرفی شد؛ دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی

کمپانی هواوی در اوایل ماه جولای با پخش یک تیزر تبلیغاتی از انتشار زود هنگام گوشی Huawei Maimang 5 خبر داد. اکنون غول فناوری چین به‌طور رسمی این دستگاه جدید را معرفی کرده و هوادارن دستگاه‌های میان رده از یک انتخاب دیگر نیز برخوردار خواهند بود.

برخلاف بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر معرفی شده‌ی امسال توسط هواوی، گوشی هواوی Maimang 5 به تراشه اسنپدراگون 625 مجهز شده و به‌واسطه وجود این تراشه در دسته‌ی گوشی‌های میان رده خودنمایی خواهد کرد. هواوی در این محصول از تراشه‌های خانگی کرین ساخت خود استفاده نکرده است.

اجازه دهید به مشخصات جدیدترین محصول هواوی نگاهی بیندازیم. گوشی Huawei Maimang 5 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده که در یک بدنه تمام فلزی با نمای شیشه‌ای 2.5D در جلو و لبه‌های برش خورده، جلوه‌ی خاصی پیدا کرده است. این بسته تکنولوژیکی با 7.3 میلیمتر ضخامت، 167 گرم وزن دارد. در پنل پشتی این دستگاه نیز یک سنسور اثر انگشت جانمایی شده است. در یک کلام می‌توان گفت که نسل جدید اسمارت فون هواوی مایمانگ 5 نسبت به مدل‌های نسل گذشته جهش بزرگی را تجربه می‌کند.

در دل این مدل جدید تراشه اسنپدراگون 625 قرار گرفته که با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز، مغز متفکر این دستگاه را تشکیل می‌دهد. این دستگاه در دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدلی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و مدلی دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده‌ است.

گوشی Huawei Maimang 5

در بخش ثبت تصاویر نیز این گوشی هوشمند، قدرتمند ظاهر شد. سنسور IMX298 سونی 16 مگاپیکسلی، درست شبیه به همان دوربینی که در گوشی OPPO R9 Plus دیده شد، در پنل پشتی جای خوش کرده است. دوربینی با سیستم OIS سه محور (قابلیتی است با نام SmartSensor Image Stabilization. این ویژگی قابلیت OIS لنزها را به سنسور تصویر منتقل کرده و علاوه بر این باعث می شود که پایدارسازی عکس در سه محور صورت پذیرد، این در حالیست که در قابلیت های OIS معمولی، پایدار سازی تصویر در دو محور انجام می‌شود)، لنزهای 6P، PDAF و Hybrid AF. گمان می‌کنید چند دوربین قادرند تا فیلم‌هایی با کیفیت 4K و 30 فریم در هر ثانیه ضبط کنند! در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 موظف است تا سلفی‌های خوبی گرفته و تماس ویدئویی را به‌خوبی مدیریت کند.

گوشی Huawei Maimang 5 از باتری نسبتا بزرگی نیز برخوردار شده است. یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی در کنار تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 625، می‌توانند تا با یک شارژ کامل به‌مدت 15 ساعت ویدئو‌هایی با کیفیت اچ دی نشان داده، 18 ساعت به‌طور مداوم بر روی شبکه ارتباطی 4G کارایی داشته و 82 ساعت به‌طور مستمر، موزیک پخش کنند. (این ادعای کمپانی سازنده است)

این گوشی دو سیم‌کارته با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G و پورت یو اس بی نوع C با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه شده و رابط کاربری EMUI 4.1 هواوی بر بالای این سیستم‌عامل گوگل نمایش خوبی خواهد داشت. هواوی مایمانگ 5 از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین در دسترس بوده و با قیمت 2399 یوان (حدود 360دلار) برای نسخه 3 گیگابایت رم و قیمت 2599 یوان، چیزی در حدود 389 دلار، برای مدل 4 گیگابایت رم به‌فروش خواهد رفت.

گوشی Huawei Maimang 5

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من از همون اول که خبراشو شنیدم منتظر بودم ببینم با چه قیمتی میده بیرون..ولی انصافا خیلی گرونه..بیاد اینجا راحت 1.300 قیمتش میشه که ارزش خرید نداره..از اونطرفم شیائومی داره با قیمتای همرده یا حتی کمتر از این گوشی های خیلی خوبی میده بیرون،با این قیمتی که این داده میشه به فکر mi 5 xiaomi هم بود..از طرفی honor 8 خود کمپانی هواوی(به قول خودشون زیباترین گوشی ساخت هواوی) با مشخصات بالا و قیمت تایید شده 300 دلار هم میاد..من که فک نکنم فروش خوبی داشته باشه

  2. مشخصاتش بیشتر به پرچم دارا میخوره تا میان رده!

  3. خوبه طراحی جلو شبیه سامسونگ j7 2016 و طراحی عقب خیلی شبیه هوآوی mate s اما انصافاََ گرونه.پیش بینی من اینه که حدود چهار ماه دیگه یعنی اوایل پاییز با این پول یعنی 360 دلار میتونید یک گوشی با پردازنده کوالکام اسنپ 820 با 6 گیگ رم 64 یا 128 گیگ حافظه با صفحه نمایش کواد اچ دی سوپر آمولد دوربین 16 یا 21 مگاپیکسل و سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی دکمه هوم بخرید

    • با 360 دلار میشه شیایومی می5 خرید مدل 32 گیگش !!! اصلا ارزش نداره ، درسته زیباست ولی قیمتش باید پایینتر از این حرفا میبود ! هواووی هم شده سامسونگ ، گوشی بی کیفیت با قیمت بالا میزنه با قطعات چندسال قبل اما با قیمتی فضایی ! سری A , J سامسونگ رو میگم !!!!