اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت 7

وب‌سایت Zauba وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 را لو داد!

پس از گذشت ماه‌ها شایعه و درز اطلاعات، وب‌سایت هندی Zauba در پست جدید خود یک دوربین اسکنر عنبیه چشم مخصوص گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 را معرفی کرده که وارد این کشور شده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که دیگر وجود این اسکنر در پرچم‌دار آینده سامسونگ قطعی است و ما از هم‌اکنون انتظار ملاقات با آن را می‌کشیم.

وب‌سایت واردات و صادرات کشور هندوستان به نام Zauba یکی از منابع خوب برای لو رفتن اطلاعات مربوط به دستگاه‌های مختلف کمپانی‌هایی است که محصولات خود را برای انجام تست‌هایی به کشور هند ارسال می‌کنند. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ فبلت و پرچم‌دار آینده خود گلکسی نوت 7 را روانه این کشور کرده است.

بار حاوی اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت 7 از ویتنام رسید

چندی پیش یک مطلب در این وب‌سایت قرار گرفته بود که بر اساس آن فبلتی مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی وارد کشور هندوستان شده است. این لیست نشان می‌داد که برای نخستین بار است که این دستگاه دارای ویژگی ضد آب است. و امروز بار دیگر این وب‌سایت نشان می‌دهد که یک دوربین مخصوص اسکنر عنبیه چشم از کشور ویتنام برای گوشی هوشمند SM-N930F (گلکسی نوت 7 سامسونگ) وارد این کشور شده است.

اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت 7

اگر به خاطر داشته باشید چند روز قبل تصاویری از این فبلت جذاب به بیرون درز پیدا کرد که اسکنر عنبیه چشم کاملاً بر روی آن مشخص بود. این سیستم پیشرفته امنیتی در کنار یک اسکنر اثرانگشت در زیر کلید فیزیکی هوم می‌توانند از همه جهات امنیت کاربران را به‌نوعی تضمین کنند. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته تا علاوه بر وجود یک اسکنر اثرانگشت، از اسکنر عنبیه چشم نیز در پرچم‌دار آینده خود بهره‌مند شود تا شما از طریق چشمان خود نیز بتوانید تلفن هوشمندتان را رمزگشایی کنید.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود که گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی Quad HD با پنل Super AMOLED مجهز باشد که می‌تواند این محصول را یک گزینه ایده آل برای استفاده‌های واقعیت مجازی تبدیل کند. از دیگر مشخصات این محصول باید به حافظه داخلی 64 گیگابایتی، اسلات کارت حافظه میکروSD، دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به سیستم Dual-Pixel و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و همچنین استاندارد IP68 (ضد آب و ضد گردوغبار) اشاره کرد. کمپانی سامسونگ از این پرچم‌دار خود در روز 2 آگوست (سه شنبه 12 مرداد ماه) رونمایی خواهد کرد و ما انتظار داریم که به‌جز مشخصات بالا شاهد درگاه نوع C بر روی این محصول، ویژگی‌های جدید قلم سامسونگ و یک اپلیکیشن پیش‌فرض نظیر BlackBerry Hub باشیم. به هر حال تا زمان رونمایی رسمی این محصول نمی‌توانیم به‌طور قطع راجع به سامسونگ گلکسی نوت ٧ و مشخصاتش اظهار نظر کنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*