شرایط فروش محصولات ایران خودرو ویژه طرح حمایت خانواده و جوانی جمعیت برای اسفند 1404 اعلام شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
شرکت ایران خودرو با انتشار بخشنامه فروش فوق العاده و فوری محصولات خود ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت، یک گام دیگر به سوی برنامه عرضه خودرو در سال 1404 برداشت. کلیه علاقهمندان واجد شرایط میتوانند نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند.
شرایط فروش محصولات ایران خودرو جوانی جمعیت
براساس اعلام آبی پوشان جاده مخصوص، متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ 24 آبان ماه 1400 متولد شده و در دوازدهمین دوره ثبت درخواست خرید برخی محصولات ایران خودرو که در بهمن سال جاری در سامانه ثبت درخواست خرید ثبت نام کرده و متعاقبا در لیست انتظار قرار گرفتهاند، میتوانند در طرح پیش رو شرکت کنند.
- شرایط پیش فروش اقساطی زامیاد EX دوگانه سوز سایپا – تیر ۱۴۰۵
- شرایط مزایده محصولات بهمن موتور در تیر 1405
- شرایط واریز وجه محصولات ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۵ اعلام شد
- شرایط فروش تویوتا کرولا هیبریدی نیوفیس 2026 در تیر 1405 اعلام شد
- شرایط واریز وجه مزدا 3 بهمن موتور در خرداد 1405 اعلام شد
- پرشیا خودرو عرضه سدان لوکس بامو ۲۲۵L را با تسهیلات بدون بهره آغاز کرد
- آغاز فروش فوری تویوتا کرولا هیبرید ۱۸۰۰ بدون قرعهکشی + جدول شرایط ثبتنام
- شرایط فروش محصولات ایران خودرو در خرداد 1405 اعلام شد
- سایپا شرایط فروش سیتروئن C3-XR را در خرداد 1405 اعلام کرد
- شرایط فروش وانت زامیاد EX تک و دوگانه سوز – خرداد 1405
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 



مردم از یک جهت مقصرند… یکسال کسی ماشین صفر نخره… دنبال سود نباشن…
باور کنید این جهش قیمت نخواهد بود.
دوست ارجمند 99 درصد مشکلات جامعه ما مردم هستیم بعلت صحیح فکر نکردن الان جامعه داره از درون متلاشی میشه. در تمام کشورهای دنیا حاکمیت ها اول بفکر خودشان هستند.
عالی
به خدا بری بازار آزاد یه ماشین خودت بسازی سر هم بندی کنی نصف این قیمت در میاد برا چی اینقد گرون میدین دست ملت تازه چرا متولدی آبان به بعد یعنی قیل آبان آدم نیستن
هر جای دنیا بود امثال ایران خودرو خیلی وقت پیش ورشکسته شده بودن
طرح جوانی میگی اما جوان آخه یک میلیاردو نداره چه خبره این یک میلیارد از خود ماشین سنگین تره قیمت ها رو بیاریین پایین بابا مسخره کردین خودتونو اگه مردم نخرن یه مدت قیمتش افت شدیدی میکنه …
متأسفانه دیدن اینا شده برامون ی طنز تلخ 😐
واقعا
واقعا که متعصفمم برای خودروسازان داخلی ایرانیها مردمان خوب و نجیبی هستند این حقشان نیست که این ارابهای مرگ را سوار شدند