تجربه محيط گرافيکي مترو ويندوز 8 در اندرويد يا آي پد

تب ويندوز 8 همه را گرفته، حتي کاربران وفادار به اندرويد و آي پد هم هيچ بدشان نمي‌آيد فرصت آن‌را پيدا کنند تا محيط گرافيکي مترو را از نزديک در سخت‌افزار خود تجربه کنند. خوشبختانه براي اين مهم برنامه‌هاي گوناگوني معرفي شده که بهترين آنها را امروز به شما معرفي خواهيم کرد. اگر شما هم جزئي از اين خيل عظيم کاربران مشتاق هستيد با گجت نیوز همراه باشيد.

برنامه Splashtop که در فروردين‌ماه به بازار معرفي شد، با وجود کمي و کاستي هاي اندکي که دارد بهترين برنامه براي تجربه محيط متروي مايکروسافت در ديگر سيستم‌عامل ها به حساب مي‌آيد. اين برنامه که در فاز نخست براي کاربران آي‌پد اپل طراحي و عرضه شد، هم‌اکنون آندرويدبازها را نيز هدف گرفته است.

علي‌رغم اينکه اين برنامه در محيط آي‌پد کاستي‌هايي دارد، اما توانسته تقريباً تمامي قابلت‌هاي محيط مترو را داشته باشد.
قيمت اصلي اين برنامه که همچنان همان 49.99 دلار سابق است، تا اطلاع ثانوي با تخفيف 50 درصدي عرضه مي شود. اما اگر قصد داريد نسخه کرک شده اين برنامه را براي تبلت اندرويدي خود نصب کنيد به دانلود سنتر زوميت مراجعه کنيد. خروجي برنامه Splashtop با کيفيت نمايش 800*1280 بوده و کليه تبلت‌هاي آندرويدي 7 تا 10 اينچي موجود در بازار را پشتيباني مي‌کند.

Splashtop اندرويدي نيز مانند همتاي آي‌پدي اش کاربران را قادر مي سازد تا محيط متروي ويندوز 8 را با کليه قابليت هاي آن از جمله حرکات لمسي بکاوند. به کمک اين برنامه، توسعه دهندگان، برنامه‌نويسان و کاربران مي‌توانند بيش از پيش با محيط مترو آشنا شوند.

توجه داشته باشيد که براي استفاده از اين برنامه نياز به يک کامپيوتر مجهز به ويندوز 8 نيز خواهيد داشت در مواقع اين نرم‌افزار تبلت شما را به کامپيوتر ويندوز هشتي متصل مي‌کند.


منبع : techcrunch

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*