آپدیت‌ های امنیتی ماهانه

موتو زد آپدیت‌ های امنیتی ماهانه اندروید را دریافت خواهد کرد

برخلاف سیستم عامل آی او اس اپل و انحصاری بودن آن برای آیفون و آیپد‌های این شرکت، تولید کنندگان مختلفی در جهان محصولات خود را با سیستم عامل اندروید روانه بازار می‌کنند. به همین دلیل، در انتخاب محصولات اندرویدی باید به پشتیبانی تولیدکننده آن از آپدیت‌های مختلف دقت کنید. اگر به دریافت آپدیت‌ نسخه‌های جدید اندروید و همچنین آپدیت‌ های امنیتی ماهانه اهمیت می‌دهید، باید به سراغ تولید کنندگانی همچون گوگل و موتورولا بروید.

موتو زد از آپدیت‌ های امنیتی ماهانه اندروید پشتیبانی می‌کند.

اوایل این ماه خبر‌هایی پیرامون عدم پشتیبانی موتو زد موتورولا (Motorola Moto Z) از آپدیت‌ های امنیتی ماهانه اندروید گوگل در فضای وب منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد این گزارش‌ها کاملا اشتباه بوده‌اند.

این سوء تفاهم ابتدا در بررسی وب سایت Ars Technica به وجود آمده بود. این خبرگزاری در بررسی تخصصی خود از موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس (Moto Z Force) اعلام کرد موتورولا رسما از عدم پشتیبانی این محصولات از آپدیت‌ های امنیتی ماهانه گوگل خبر داده است. با این حال کمپانی موتورولا اخیرا طی بیانیه‌ای، پشتیبانی این محصولات از آپدیت‌ های امنیتی ماهانه اندروید را تایید کرده است. در این گزارش آمده است که آپدیت امنیتی ماه جولای اندروید به‌زودی و در بیست و هشتم جولای برای کاربران موتو زد و موتو زد فورس منتشر می‌شود.

مطمئنا این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به تلفن‌های هوشمند سری موتو کمپانی موتورولا به‌حساب می‌آید. البته تا زمانی که در استفاده از تلفن هوشمند خود هشیار باشید، با مشکلات زیادی مواجه نمی‌شوید؛ اپلیکیشن‌های خود را از مراجع غیر معتبر دانلود نکنید و همچنین ایمیل‌های ناشناخته را بدون باز کردن حذف نمایید و احتمالا با کمترین مشکل در تلفن هوشمند اندرویدی خود مواجه خواهید شد.

آپدیت‌ های امنیتی ماهانه

با این حال کاملا مشخص است که ارسال آپدیت‌های امنیتی دوره‌ای جهت رفع باگ و مشکلات مختلف هر سیستم عامل ضروری است؛ به‌عنوان مثال به‌زودی مشکلات دکمه ولوم نکسوس 5 کاربران در آپدیت امنیتی ماهانه اندروید برطرف خواهد شد.

نظر شما در مورد این خبر و آپدیت‌های امنیتی ماهانه اندروید چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*