گوشی بلک بری نئون

تصاویر گوشی بلک بری نئون ، دومین گوشی اندرویدی BlackBerry منتشر شد

دقایقی پیش تصویری از یک محصول جدید بلک بری، گوشی بلک بری نئون (BlackBerry Neon) در وب‌سایت هواداران این کمپانی منتشر شد. این محصول که به احتمال خیلی زیاد در هفته پیش رو رونمایی خواهد شد؛ در اصل دومین گوشی اندرویدی این شرکت کانادایی است که از مشخصاتی همچون تراشه اسنپدراگون 617، سه گیگابایت ظرفیت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی بهره‌مند خواهد بود.

بلک بری هفته گذشته از تصمیم خود جهت رونمایی از یک سخت افزار جدید در تاریخی نزدیک خبر داده بود. این گوشی که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، گوشی بلک بری نئون (BlackBerry Neon) است که با کد نام DTEK50 این تولیدکننده کانادایی را به سمت عرضه دومین محصول اندرویدی پس از عرضه گوشی هوشمند «بلک بری پریو» سوق می‌دهد. این تصاویر خیلی تصادفی در وب‌سایت بلک بری منتشر شده‌اند اما قبل از آن کاربران وب‌سایت کرک بری (وب‌سایت طرفداران کمپانی بلک بری) آن را دیده‌اند و هنوز خود بلک بری واکنشی به این قضیه نشان نداده است.

اسنپدراگون 617 همراه با 3 گیگابایت رم در گوشی بلک بری نئون

گوشی بلک بری نئون با کد DTEK50 حاوی یک تراشه اسنپدراگون 617 همراه با 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به‌صورت پیش‌فرض خواهد بود که شما به لطف اسلات میکرو اس‌دی قادر به افزایش آن تا 2 ترابایت نیز خواهید بود. همچنین صفحه نمایش این هندست کانادایی نیز با اندازه 5.2 اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی خود می‌تواند جذاب باشد.

گوشی بلک بری نئون

برای عاشقان عکاسی با موبایل و تصاویر سلفی نیز باید بگوییم که گوشی بلک بری نئون از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار همراه با یک دوربین فرعی (سلفی) 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. متأسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سنسورهای به کار رفته در این دوربین‌ها به بیرون درز نکرده است.

گوشی بلک بری نئونتمامی این امکانات توسط یک باتری جدانشدنی با ظرفیت 2,610 میلی‌آمپر همراه با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع (Quick Charge 2.0) نیرو رسانی می‌شوند و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی بلک بری پریو (BlackBerry Priv) شامل BlackBerry Hub، DTEK، Password Keeper، Keeper، BBM، BlackBerry Calendar و غیره بر روی این محصول نیز قرار خواهند داشت. با توجه به آنکه به نیمه‌ی سال 2016 میلادی رسیده‌ایم بدون شک سیستم عامل این گوشی هوشمند نیز اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود و استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید بر روی گوشی بلک بری نئون (BlackBerry Neon) بی‌معنی است.

در انتها باید اشاره کرد که نام این محصول هنوز مورد بحث است و شاید این کمپانی کانادایی نام دیگری را برای دومین گوشی اندرویدی خود برگزیده باشد. با این حال ما به شایعاتی استناد خواهیم کرد که طی چند وقت گذشته به گوش رسیده‌اند و همگی اشاره به نام «نئون» داشته‌اند. هنوز هیچ چیز رسمی نیست و به‌زودی باید در انتظار رونمایی بلک بری از این محصول میان رده اما جذاب باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاشکی قیمتش رقابتی باشه ، اگر باشه فروشش خارق العاده خواهدشد

  2. احسنت به طراح و طراحیش. هم بدیع و نوآورانه و هم زیبا.
    اون کیبورد مزخرفش هم در کمال رضایت حذف شده.
    مشخصات بالاتر از قابل قبول.
    فقط مساله قیمته.
    اخ که اگه زیر 220 دلار باشه!
    در کل،
    من که خوشم اومد. از همه چیش.