ال جي توسعه و توليد تبلت خود را متوقف مي کند

به‌دنبال معرفي Surface، تبلت اختصاصي مايکروسافت،‌ شرکت کره‌اي ال‌جي اعلام کرد که توسعه و کار برروي تبلت‌ جديد خود را متوقف مي‌کند و در عوض تمرکز بيشتري برروي توليد تلفن‌هاي هوشمند خواهد داشت.سخن‌گوي ال‌جي الکترونيکس، Ken Hong طي يک ايميل به بولوم‌برگ گفت: ما تصميم گرفتيم توليد و توسعه تبلت جديد خود را متوقف کنيم تا برروي تلفن‌هوشمند تمرکز بيشتري داشته باشيم.

چندي پيش ال‌جي تبلت Optimus Pad را از طريق شبکه مخابراتي T-Mobile در امريکا توزيع کرده‌ بود. اين تبلت دو‌هسته‌اي که مجهز به سيستم‌عامل اندرويد 3  مي‌باشد با نام G-Slate نيز شناخته مي‌شود. Optimus Pad در ابتدا با قيمت پايه حدود 529 دلار وارد بازار شد، اما کمي بعد قيمت آن به 399 دلار کاهش يافت تا شايد بتواند با آيپد 499 دلاري رقابت کند.
در کل ال‌جي تا به امروز موفقيت چنداني در بازار تبلت‌ها نداشته و هيچ‌وقت نتوانسته با ديگر توليدکنندگان مطرح تبلت‌هاي اندرويدي مانند سامسونگ رقابت کند. البته سامسونگ و ديگر شرکت‌هاي توليد کننده تبلت‌هاي اندرويدي نيز خيلي موفق نبوده‌اند و در حال حاضر بيش از 60 درصد بازار تبلت‌ها تحت کنترل آيپد‌هاي اپل است.
اما تحليل‌گران بازار پيش‌بيني مي‌کنند که با ورود تبلت سرفيس مايکروسافت، معادلات بازار بهم خواهد خورد.


منبع : pcworld

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*