پریزما

به‌زودی قابلیت ویرایش ویدیویی به اپلیکیشن پریزما اضافه خواهد شد

بنیان‌گذار تیم توسعه دهندگان اپلیکیشن پریزما (Prisma) شب گذشته اعلام کرده است که آن‌ها به‌زودی قابلیت ویرایش ویدیویی را نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهند کرد. در حالی که اپلیکیشن Prisma فقط به‌عنوان یک ویرایشگر تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه شدن پشتیبانی از ویدیوها می‌تواند موجب محبوبیتی بیش از پیش برای این نام شود.

اپلیکیشن پریزما (Prisma) پس از آنکه در پلی استور اپل و گوگل پلی در معرض عموم قرار گرفت، به‌شدت در حال کسب محبوبیت است و تقریباً کم‌تر کسی است که از این اپلیکیشن طی 2-3 روز گذشته استفاده نکرده باشد. این برنامه با ارائه امکاناتی جذاب به شما کمک خواهد کرد تصاویر خود را ویرایش کنید و آن‌ها را به نقاشی‌های هنری مدرن تبدیل کنید. به‌طور ساده این اپلیکیشن از یک دسته الگوریتم استفاده می‌کند که توسط میزبان‌های ابری پردازش می‌شوند و تصاویر شما را به آثار هنری کاملاً طبیعی تبدیل می‌کنند. بهتر از آن، وقتی است که شما می‌توانید بین افکت‌های مختلف بگردید و تصویر خود را به سبک مورد علاقه خود در نقاشی تبدیل کنید. تعداد بسیار زیادی از این افکت‌ها به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرند بنابراین شما خیالتان از این بابت راحت باشد.

حال پس از درخشش فوق‌العاده اپلیکیشن Prisma ، توسعه دهندگان روسیه‌ای این برنامه به فکر راه اندازی ویژگی جذاب دیگری در این اپلیکیشن هستند که قادر است ویدیوهای شما را ویرایش کند. ایده‌ی ابتدایی به کاربران اپلیکیشن Prisma اجازه خواهد داد تا درست مشابه ویرایش تصاویر، ویدیوهای مدنظر خود را وارد برنامه کنند و با سرعت مناسب ویدیو‌های خود را به‌صورت نقاشی‌هایی متحرک درآورند. این ایده ابتدایی توسط مدیرعامل شرکت توسعه دهنده این اپلیکیشن، «الکسی موسنکوف» شب گذشته مطرح شده است.

پریزما

طی هفته‌های آینده قابلیت ویرایش ویدیوها به اپلیکیشن پریزما اضافه خواهد شد

علاوه بر این، وی همچنین اشاره کرده است که آن‌ها در حال توسعه همه جانبه تمامی چیزهایی هستند که یک نرم افزار ویرایشگر ویدیویی نیاز دارد و در حال حاضر نیز زیر ساخت‌های لازم به جهت ارائه سرعتی مناسب که سرعت آپلود تصاویر شما را افزایش خواهد داد، در حال پی ریزی است. هرچند که زمان مشخصی برای عرضه این اپلیکیشن ویرایش ویدیویی اعلام نشده است اما موسنکوف نشان داده است که این اپلیکیشن دارای قدرت بسیار بالایی برای خلق ویدیوهایی جذاب است. اگر همه چیز به‌خوبی پیش رود می‌توانیم طی هفته‌های پیش رو یا به احتمال زیاد اواسط ماه آگوست، شاهد عرضه به‌روزرسانی حاوی ویرایشگر ویدیویی اپلیکیشن Prisma باشیم.

در حالی که اپلیکیشن پریزما محبوبیت فوق‌العاده‌ای را به دست آورده است، به‌طور طبیعی نمی‌تواند تنها یک ویرایشگر عکس باشد. کاربران به دنبال آلترناتیوی برای آن هستند تا بتواند علاوه بر تصاویر، ویدیوها را نیز با کیفیت بالا بدین شکل ویرایش کنید. بنابراین به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان Prisma هنوز هم قصد دارند با اپلیکیشن محبوبشان لذت ببرند و خود را به‌عنوان یکی از بهترین‌ها مطرح کنند. این موضوع موجب می‌شود تا هرچه زودتر شاهد اضافه شدن این ویرایشگر ویدیویی به سطح این اپلیکیشن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*