ساعت هوشمند میزو

ساعت هوشمند میزو به‌زودی روانه بازار خواهد شد

ساعت هوشمند میزو به‌زودی عرضه خواهد شد. این شاید یکی از اولین خبرها درباره ساعت هوشمند میزو باشد. گویا این کمپانی در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدید خود است. با این‌که هیچ تائیدیه‌ی رسمی در این‌باره وجود ندارد، با این حال چند روز قبل انتشار یک تیزر تبلیغاتی جدید در حساب کاربری رسمی این شرکت نشان داد که Meizu قصد دارد تا یک ساعت هوشمند با یک برند جدید تجاری را به‌زودی راه‌اندازی کند.

تصاویر این تیزر تبلیغاتی به‌صورت طرح‌های اسکیس از یک ساعت هوشمند بود؛ اما همین مقدار نیز کافی بود تا نشان دهد میزو علاوه بر ساخت گوشی‌های هوشمند بر روی محصولاتی دیگری همچون ساعت‌های هوشمند نیز تمرکز کرده است.

ساعت هوشمند میزو

امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شد که کمی بیشتر جلب توجه کرد. یک جعبه پررمز و راز در رنگی مشکی به‌تصویر کشیده شد و لوگوی میزو به‌وضوح بر روی این جعبه قابل مشاهده بود. این جعبه شاید مربوط به یک گوشی هوشمند جدید از میزو باشد؛ اما با توجه به شکل این جعبه که مکعبی بوده و نه مستطیل شکل، گفته می‌شود که احتمالا درون این جعبه اولین ساعت هوشمند میزو قرار خواهد گرفت.

با توجه به تیزر تبلیغاتی منتشر شده در چند روز قبل و این جعبه اسرارآمیز که امروز به‌نمایش درآمد، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قطعا از یک ساعت هوشمند با برند جدید در آینده‌ای نه‌چندان دور رونمایی خواهد کرد.

اما آیا میزو ساعت هوشمند خود را قبل از شیائومی منتشر خواهد کرد؟ این موضوع نیز تقریبا تائید شده است که شیائومی قصد دارد تا یک ساعت هوشمند احتمالا در اواخر امسال به بازار عرضه کند؛ بنابراین رقابت بین این دو کمپانی بر سر ارائه اولین ساعت هوشمند خود می‌تواند رقابت جالبی باشد. باید کمی صبر کرد تا خبرهای بیشتری در این مورد منتشر شود. فعلا تا این اندازه بدانیم که میزو نیز به‌زودی به‌جمع سازندگان ساعت‌های هوشمند اضافه خواهد شد. این حرکت می‌تواند برای کمپانی میزو، یک حرکت رو به‌ جلو تلقی شود.

ساعت هوشمند میزو

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*