گوشی شیائومی می 5

انفجار یک گوشی شیائومی می 5 در چین خبرساز شد

انفجار یک گوشی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) در چین خبرساز شد و دوستداران این برند را نگران کرد. دیگر کمتر کسی است که کمپانی Xiaomi را نشناسد، حتی کسانی که چندان توجهی به تکنولوژی نداشته و اخبار روز را دنبال نکنند حداقل نام این شرکت را شنیده‌اند.

این کمپانی نوظهور مدت کمی بعد از آن که در سال 2010 در چین تاسیس شد، به‌سرعت در بازار این کشور مطرح شده و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در چین بدل گردید. نام شیائومی به دلیل استراتژی‌های فروش و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای که در پیش گرفت، خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد و گوشی‌های قدرتمند و ارزان‌ قیمتی را روانه بازار کرد.

شیائومی امسال نیز تعدادی گوشی هوشمند را به بازار معرفی کرد. گوشی شیائومی می 5، فبلت Mi Max و اسمارت فون Redmi Pro دستگاه‌هایی هستند که توسط این کمپانی راه‌اندازی شدند.

انفجار یک گوشی شیائومی می 5 در چین، طرفداران این برند را نگران کرد

شیائومی به‌شدت در حال رقابت با کمپانی‌هایی همچون هواوی، ویوو و اوپو است. این کمپانی‌ها سعی در تولید دستگاه‌هایی دارند که علاوه بر پیکربندی خوب و مناسب از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار باشند. در هر صورت حتی اگر بهترین هم باشید، حوادث همیشه اتفاق می‌افتند و گریزی از آن نخواهد بود و مطمئنا کمپانی شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به تازگی یکی از دستگاه‌های این کمپانی منفجر شده، اگر چه علت این حادثه همچنان ناشناخته مانده است. انفجار شیائومی Mi 5 ممکن است که به علت نقص فنی بوده و یا شاید صاحبان این گوشی مقصر بوده‌اند؛ اما علت هر چه که باشد، مسلما برای شیائومی به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود.

گوشی شیائومی می 5

در پی گزارش انفجار گوشی Mi 4i که حدودا یک هفته پیش رخ داد، گزارش جدیدی به‌ همراه عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد، اتفاق مشابهی را نشان داد و کاربران را شوکه کرد. در این تصاویر پوشش گوشی Xiaomi Mi 5 کاملا ذوب شده و به‌نظر می‌رسد که باتری این دستگاه مقصر اصلی باشد. کاربران ویبو که این تصاویر را به اشتراک می‌گذاشتند از آن با عنوان یک حادثه عجیب و غیر عادی نام برده‌اند. هر چند هنوز اطلاعات ما در این زمینه کامل نبوده و هنوز مشخص نیست که این حادثه تحت چه شرایطی اتفاق افتاده است.

کمپانی شیائومی در جریان حادثه انفجار گوشی شیائومی Mi 4i که اخیرا اتفاق افتاد، یک دستگاه دیگر برای مشتری خود ارسال کرد و اکنون در حال بررسی این موضوع جدید است. انتظار می‌رود که این شرکت درباره انفجار گوشی شیائومی می 5 نیز همین روند را در پیش بگیرد، هر چند که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از طرف این کمپانی منتشر نشده است. در هر صورت بازتاب چنین گزارش‌هایی قطعا برای شیائومی خوشایند نبوده و برند آن را زیر سوال خواهد برد. امیدواریم این شرکت چینی تا چند روز آینده اطلاعات کامل این حادثه را در اختیار خبرگزاری‌های مختلف قرار داده و جزئیات آن را منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*