گوشی LG V20

مشخصات گوشی LG V20 برای اولین بار به بیرون درز کرد

اوایل امروز عنوان شد که کمپانی ال جی در یک نشست خبری به صورت رسمی تائید کرده است که گوشی LG V20 عرضه خواهد شد. این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بوده و بر روی مالتی مدیا متمرکز خواهد کرد. صحبت‌هایی نیز شنیده شده که به دلیل استقبال ناامید کننده‌ای که از گوشی LG G5 صورت گرفت، کمپانی ال جی ممکن است که ال جی وی 20 را به عنوان یک گوشی پرچمدار برای سال 2016 معرفی کند.

اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، ال جی V20 مجبور است که با گوشی‌هایی همچون سامسونگ Galaxy S7، سامسونگ Galaxy S7 edge و سامسونگ Galaxy Note 7 به رقابت بپردازد و اگر همان‌ گونه که ال جی می‌گوید قرار باشد که در ماه سپتامبر معرفی شود، این دستگاه در برابر غول‌هایی چون اپل iPhone 7 و اپل iPhone 7 Plus قرار خواهد گرفت. محصول جدید ال جی رقابت بسیار سختی در پیش خواهد داشت!

مشخصات گوشی LG V20 برای اولین بار از کره به بیرون درز کرد. این موبایل دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. اگر خاطرتان باشد گوشی LG V10 سال گذشته با یک نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) وارد بازار شد.

مشخصات گوشی LG V20 برای اولین بار در فضای آنلاین ظاهر شد

اسمارت فون ال جی وی 20 از یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قدرت گرفته و در دو نسخه متفاوت از جهت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود. در یک مدل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته و نسخه‌ی دیگر به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. فضای ذخیره‌سازی در هر دو نسخه از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. لازم به ذکر است که به نمایشگر ثانویه‌ای که در مدل V10 سال گذشته وجود داشت، هیچ اشاره‌ای نشده است.

گفته می‌شود که در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین 20 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. ال جی V10 سال گذشته از یک دوربین دوگانه در جلو برخوردار شده بود؛ اما اطلاعاتی که امروز از کمپانی مادر به بیرون نشت کرده چیزی در این مورد بازگو نکرده است. با این حال وجود پورت یو اس بی نوع C و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از مواردی بوده که در شایعه اخیر به آن اشاره شده است.

همان طور که گفته شد، LG می‌گوید که گوشی LG V20 خود را در ماه آینده منتشر خواهد کرد. این بدان معناست که مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد. پس برای دریافت جزئیات بیشتر با ما همراه باشید. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به موبایل ال جی V10 را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زمانی که V10 گرفتم G5 تازه ایران اومده بود و من ال جی رو به خاطر صفحه نمایش بزرگ و طراحی خاص و زیباش دوست دارم ولی G5 تازه نسبت به G4 کوچیکتر هم شده بود کلا تو G5 اشتباه کرد V10 به روند پیشرفت الجی نزدیکتر بود و به همین دلیل هم V10 با تبلیغ بسیار کمتر از G5 بیشتر استقبال شد و باعث به وجود آمدن V20 ش
    چون G5 که بعد از V10 طراحی شده اگر با صفحه نمایش حد اقل 5.7 و دوربین بهتر از V10 طراحی میشد موفق میشد ولی با این که دوربین 16 مثل V10 داره کیفیت عکسش به V10 نمیرسی
    همین الانشم با این که V10 حدود یک ساله عرضه شده دوربین هیچ گوشی به کیفیت و شارپی V10 نمیرسه.

    • سلام نه دوست عزیز.دورببن g4 بهتر از v10 هست و گوشی g5 هم از هردو بهتره و خیلی بالاتره.توصیه میکنم قبل از نظر دادن برید یه سر به یوتیوب بزنید.متوجه میشید که کامل ترین و بروزترین گوشی حال حاضر جهانه که حتی s7 و s7 edge تو تمام مقایسه ها ازش شکست خوردند.