اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر شد

اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر شد

سرانجام فبلتی که ماه‌ها درباره‌ی آن صحبت می‌شد و حتی از گلکسی نوت ۶ به گلکسی نوت ۷ تغییر نام داده شد، روز گذشته توسط مدیران سامسونگ بر روی صحنه رفت. ساعاتی پس از معرفی رسمی این فبلت از سوی برند کره‌ای، حالا نوبت به انتشار اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ رسیده است.
سامسونگ گلکسی نوت ۷ (Galaxy note 7) بیش از آن که یک ایده‌ی جدید باشد، پکیجی از ایده‌های جذابی است که پیش از این امتحان خود را پس داده‌اند و حالا برند کره‌ای آنها در قالب یک دیوایس زیبا با نمایشگر خمیده، طراحی مدرن، بدنه‌ی مقاوم، قابلیت‌های سخت افزاری بالارده و امکانات جذابی نظیر اسکنر عنبیه‌ی چشم در اختیار کاربران قرار داده است تا آنها حداقل برای یک سال آینده، از این فبلت به عنوان قدرتمندترین اسمارت فون دارای نمایشگر بزرگ در بازار دیوایس‌های اندرویدی لذت ببرند.

تست دوربین گلکسی نوت ۷ یکی از آن مواردی است که مطمئنا مورد نظر خیلی از کاربران است و آنها منتظرند تا عملکرد این دوربین را در عمل مشاهده کنند و ببینند که آیا تمام آن ویژگی‌ها و تبلیغات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ در میدان عمل و هنگام تصویربرداری هم به چشم می‌خورد و یا خیر. دوربین اصلی گلکسی نوت ۷ از یک سنسور ۱۲ مگاپیسکلی با دریچه‌ی نوردهی (دیافراگم) f/1.7 و تکنولوژی فوکوس خودکار دال پیکسل (Dual Pixel) که به کاربران اجازه می‌دهد با سرعت بسیار بالایی بر روی سوژه‌ی مورد نظر خود فوکوس کنند، همانند گلکسی اس ۷ و مدل اج آن در قسمت مرکزی پنل پشتی این فبلت قرار گرفته است.

اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر شد

دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور ۵ مگاپیسکلی است که مطابق معمول چند سال اخیر سامسونگ از لنزی عریض و با دریچه‌ی نوردهی گسترده‌ی f/1.7 برخوردار شده است. اما تمام اینها مشخصاتی هستند که تنها بر روی کاغذ اهمیت دارند و کیفیت اصلی در نتایج تست دوربین گلکسی نوت ۷ در میدان عمل مشخص خواهد شد.

به همین دلیل کمپانی سامسونگ ساعاتی پیش نتایج این تست را به طور رسمی منتشر کرده است و تصاویری که در گالری زیر مشاهده خواهید کرد، مربوط به اولین تست دوربین گلکسی نوت ۷ به صورت رسمی هستند. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل این که تمام این تصاویر از سوی خود سامسونگ منتشر شده‌اند، مطمئنا برای تهیه‌ی آنها بهترین شرایط از لحاظ نور، بافت‌های محیطی و سوژه‌های شکار شده، رعایت شده است و به همین دلیل ممکن است که کیفیت عکاسی شما هنگام استفاده‌ی شخصی از دوربین نوت ۷ از این تصاویر کمی پایین‌تر بیایید.

هرچند که این موضوع به هیچ وجه باعث نمی‌شود که از قدرت خارق‌العاده‌ی فبلت جدید سامسونگ در میدان عمل غافل شویم و مطمئنا با تجربیات ارزشمندی که این کمپانی کره‌ای در ساخت دوربین گلکسی‌های سری اس ۷ و البته نسل های قبلی فبلت‌های نوت خود دشت کرده است، مطمئنا دوربین نسل جدید سری نوت بهبود قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبلی خواهد داشت و این موضوع در نتایج تست دوربین گلکسی نوت ۷ نیز کاملا مشخص است.

در ضمن اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید، همان مشکلی که در دوربین گلکسی اس ۷ نیز وجود داشت و باعث شارپ شدن و تیز شدن بیش از حد لبه‌های تصویر می‌شد را در این دوربین هم خواهید دید که البته میزان آن بسیار کمتر شده است. به هرحال از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که گالری زیر را مشاهده کنید و با قرار دادن آنها در تست‌های آینده از عکاسی با نوت ۷، کیفیت دوربین فبلت جدید سامسونگ را خودتان قضاوت کنید:

گالری تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷

اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر شد

اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر شد

اولین تصاویر رسمی تست دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. باتو جه به این که وقتی نوت هفت بیاد دیگه نوت هشتی بعدش نمی یاد چون نوت هشت داریم که تبلته وخیلی وقتی رو نمایی شده و نوت ده هم داریم که خیلی وقته رو نمایی شده
    الان سوال من آینه که نوت هفت دیگه آخرین سری از خانواده نوت هست یعنی دیگه پر ونده نوت بسته میشه ودیگه گوشی از این خانواده معرفی نمیشه

  2. عالی فقط یه چیزی
    میشه گزینه ذخیره تصاویر هم اضافه کنین که بشه عکسارو ذخیره کرد و برای خودمون داشته باشیم … اگه اینکارو کنین ممنون میشم

    • امیر جان کافیه روی تصاویر راست کلیک کنید و گزینه‌‌ی Save image as… رو انتخاب کنید که در تمام مروگرها وجود داره.
      تصاویر داخل گالری هم کافیه توی یه لینک جدید بازشون کنید تا با اندازه‌ی کامل باز بشن و بتونید ذخیرشون کنید