گروه خودروسازی سایپا با انتشار یک اطلاعیه جدید، شرایط پیش فروش ۴ محصول پر فروش این شرکت در اردیبهشت 1405 را اعلام کرد.
در مرحله جدید فروش محصولات سایپا که از ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 22 اردیبهشت 1405 آغاز میشود، ۴ خودرو کوییک GX-L، کوییک S، کوییک R تیپ اس و اطلس S با شرایط پیش فروش و موعد تحویل اردیبهشت الی تیر 1406 به متقاضیان عرضه میشود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح میپردازیم.
جدول شرایط پیش فروش خودروهای سایپا – اردیبهشت 1405
در این طرح فروش، خودرو کوییک GX-L با مبلغ علیالحساب پیش پرداخت 414 میلیون و 700 هزار تومان، خودرو کوییک S با مبلغ پیش پرداخت 384 میلیون و 480 هزار تومان، خودرو کوییک R تیپ اس با مبلغ پیش پرداخت 408 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و خودرو اطلس S با مبلغ پیش پرداخت 401 میلیون و 790 هزار تومان به متقاضیان عرضه میشود.
متقاضیان میتوانند از تاریخ ذکر شده لغایت تا زمان تکمیل ظرفیت، با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. سایر جزئیات مربوط به رنگ خودرو و نوع طرح در جدول بالا ذکر شده است.
- شرایط پیش فروش اقساطی زامیاد EX دوگانه سوز سایپا – تیر ۱۴۰۵
- شرایط مزایده محصولات بهمن موتور در تیر 1405
- شرایط واریز وجه محصولات ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۵ اعلام شد
- شرایط فروش تویوتا کرولا هیبریدی نیوفیس 2026 در تیر 1405 اعلام شد
- شرایط واریز وجه مزدا 3 بهمن موتور در خرداد 1405 اعلام شد
- پرشیا خودرو عرضه سدان لوکس بامو ۲۲۵L را با تسهیلات بدون بهره آغاز کرد
- آغاز فروش فوری تویوتا کرولا هیبرید ۱۸۰۰ بدون قرعهکشی + جدول شرایط ثبتنام
- شرایط فروش محصولات ایران خودرو در خرداد 1405 اعلام شد
- سایپا شرایط فروش سیتروئن C3-XR را در خرداد 1405 اعلام کرد
- شرایط فروش وانت زامیاد EX تک و دوگانه سوز – خرداد 1405
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 


همش کلاهبرداری از جیب مردم
با درود
من شاهین ثبت نام کردم. قرار بود چهار ماه پیش تحویل بگیرم، هنوز خبری از پیامک تکمیل وجه مرحله دوم نیست!!!
نمایندگی مراجعه میکنم اونام میگن معلوم نیست کی ماشین باتون بدن
خواستم بگم شاشیدم به شرکت سایپا و تمام دله دزدهایی که مسئول این شرکت هستن که کارشون فقط دزدیه
لطفا دور این شرکت کلاهبردار رو خط بکشید
آغاز ثبت نام خودروهای خیالی سایپا
قیمت نهایی هم باید اعلام کنن
نخرید دوستان ، از خود سایپا نخرید ، بخدا تحویل نمیده ، من بیشتر از یک سال پیش ثبت نام کردم و الان ۷ ماه هست که منتظر کوییک هستم ، تکلیف شاهین جی هم که باید اسفند ۴۰۳ میدادن هنوز مشخص نیست ، نخرید
ما هم اطلس باید میگرفتیم سال گذشته هنوز ندادن
مسوولین نظارتی کجایند ؟!! از شهریور ۱۴۰۳ منتظرم ساینا دوگانه تحویل بدن خبری نیست چرا اجازه فروش میدن با این همه معوقات!!!!
برای منم قرار بود چند ماهه بدن الان شده یکسال و یک ماه
انشاءالله تیر 408