گروه خودروسازی سایپا با انتشار یک اطلاعیه جدید، شرایط پیش فروش ۴ محصول پر فروش این شرکت در اردیبهشت 1405 را اعلام کرد.
در مرحله جدید فروش محصولات سایپا که از ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 22 اردیبهشت 1405 آغاز میشود، ۴ خودرو کوییک GX-L، کوییک S، کوییک R تیپ اس و اطلس S با شرایط پیش فروش و موعد تحویل اردیبهشت الی تیر 1406 به متقاضیان عرضه میشود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح میپردازیم.
جدول شرایط پیش فروش خودروهای سایپا – اردیبهشت 1405
در این طرح فروش، خودرو کوییک GX-L با مبلغ علیالحساب پیش پرداخت 414 میلیون و 700 هزار تومان، خودرو کوییک S با مبلغ پیش پرداخت 384 میلیون و 480 هزار تومان، خودرو کوییک R تیپ اس با مبلغ پیش پرداخت 408 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و خودرو اطلس S با مبلغ پیش پرداخت 401 میلیون و 790 هزار تومان به متقاضیان عرضه میشود.
متقاضیان میتوانند از تاریخ ذکر شده لغایت تا زمان تکمیل ظرفیت، با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. سایر جزئیات مربوط به رنگ خودرو و نوع طرح در جدول بالا ذکر شده است.
- شرایط فروش فیدلیتی الیت و ریسپکت 2 بهمن موتور – خرداد 1405
- شرایط فروش کراس اوور بی وای دی سیلیون 06 مدل 2025 – خرداد 1405
- شرایط فروش و قیمت کیا K5 و اسپورتیج کوشا خودرو – خرداد 1405
- شرایط پیش فروش انواع وانت زامیاد EX – خرداد 1405
- شرایط فروش کراس اوور توکا پلاس آرتابان موتورز – خرداد 1405
- شرایط فروش اشکودا سوپرب و اکتاویا در سامانه اتونوین – خرداد 1405
- شرایط فروش سایپا اطلس S در قالب مشارکت در تولید – خرداد 1405
- شرایط فروش فوری داچیا داستر ۲۰۲۵ در سامانه اتونوین – خرداد ۱۴۰۵
- شرایط فروش تویوتا کرولا ۲۰۲۶ با قیمت قطعی و تحویل ۱۲۰ روزه در اتونوین – خرداد ۱۴۰۵
- شرایط تکمیل وجه بهمن فیدلیتی پرستیژ در خرداد 1405 اعلام شد
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 


همش کلاهبرداری از جیب مردم
با درود
من شاهین ثبت نام کردم. قرار بود چهار ماه پیش تحویل بگیرم، هنوز خبری از پیامک تکمیل وجه مرحله دوم نیست!!!
نمایندگی مراجعه میکنم اونام میگن معلوم نیست کی ماشین باتون بدن
خواستم بگم شاشیدم به شرکت سایپا و تمام دله دزدهایی که مسئول این شرکت هستن که کارشون فقط دزدیه
لطفا دور این شرکت کلاهبردار رو خط بکشید
آغاز ثبت نام خودروهای خیالی سایپا
قیمت نهایی هم باید اعلام کنن
نخرید دوستان ، از خود سایپا نخرید ، بخدا تحویل نمیده ، من بیشتر از یک سال پیش ثبت نام کردم و الان ۷ ماه هست که منتظر کوییک هستم ، تکلیف شاهین جی هم که باید اسفند ۴۰۳ میدادن هنوز مشخص نیست ، نخرید
ما هم اطلس باید میگرفتیم سال گذشته هنوز ندادن
مسوولین نظارتی کجایند ؟!! از شهریور ۱۴۰۳ منتظرم ساینا دوگانه تحویل بدن خبری نیست چرا اجازه فروش میدن با این همه معوقات!!!!
برای منم قرار بود چند ماهه بدن الان شده یکسال و یک ماه
انشاءالله تیر 408