گوشی آیفون 7 پلاس اپل

تماشا کنید :‌ گوشی آیفون 7 پلاس اپل با کانکتور هوشمند و دوربین دوگانه

چندی پیش گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) در رویداد شهر نیویورک رونمایی شد و بدین ترتیب پرونده شایعات و گزارشات مربوط به این فبلت پرچمدار بسته شد. اما هنوز تا رونمایی اهالی کوپرتینو از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) یک ماه زمان باقی مانده است و اخبار و شایعات مربوط به این محصولات کماکان به دستمان می‌رسند. امروز ویدیویی از گوشی آیفون 7 پلاس اپل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

گوشی آیفون 7 پلاس اپل با کانکتور هوشمند و دوربین دوگانه

در این ویدیو اعلام می‌شود که بدنه مورد بررسی در آن، نسخه نهایی گوشی آیفون 7 پلاس اپل نیست و یکی از طرح‌های اولیه اپل به حساب می‌آید؛‌ بنابراین طراحی نهایی این فبلت اینگونه نخواهد بود. پس نمی‌توانیم در این ویدیو به دنبال‌ جواب‌ تمامی سوال‌هایمان باشیم. در حقیقت بیشتر جزئیات مربوط به این ویدیو، در گذشته توسط رندرهای قدیمی لو رفته‌اند.

اما یک نکته جدید در این ویدیو، رنگ آبی پر رنگ بدنه گوشی آیفون 7 پلاس اپل است که تاکنون در تصاویر لو رفته کمتر دیده‌ایم؛ بنابراین پرچمدار جدید اپل به احتمال زیاد با رنگ بندی متفاوتی روانه بازار می‌گردد. همچنین دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه خودنمایی می‌کند؛ طبق شایعات منتشر شده، هر دو دوربین گوشی iPhone 7 Plus، از لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برند. یکی از این لنز‌ها شامل قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر (OIS) بوده و دیگری وظایف مربوط به زوم اپتیکال را بر عهده دارد. خطوط آنتن به دو بخش بالایی و پایینی پنل پشت گوشی آیفون 7 پلاس اپل منتقل شده‌اند و در نهایت جک 3.5 میلیمتری هدفون‌ها نیز از بدنه دستگاه حذف شده است.

بدنه مورد بررسی در این ویدیوی جدید، شامل خروجی مربوط به کانکتور هوشمند اپل است که در گذشته نیز برخی شایعات بر آن تاکید داشتند. این کانکتور (Smart Connector) امکان اتصال بیسیم کیبورد هوشمند در تبلت آیپد پرو اپل (Apple iPad Pro) را فراهم می‌کند. در این تکنولوژی، دیتا و انرژی به کمک یک مجموعه آهنربایی بین دو گجت جابجا می‌شوند. بدین ترتیب اهالی کوپرتینو احتمالا یک کیبورد هوشمند را به همراه گوشی آیفون 7 پلاس اپل خود روانه بازار می‌کنند. ماه گذشته گزارشی مبنی بر عملیات ناموفق اپل در گنجاندن کانکتور هوشمند به iPhone 7 Plus منتشر شد. این شایعات از منصرف شدن اپل و لغو این پروژه خبر داده بودند. در ادامه توجه شما را به ویدیو امروز جلب می‌نماییم:

متاسفانه هنوز در مورد جنبه‌های مختلف دو پرچمدار جدید اهالی کوپرتینو به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و باید تا روز برگزاری رویداد رسمی اپل منتظر بمانیم. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*