اپليکيشن جذاب Draw something.به زودي براي ويندوز فون 8 عرضه مي شود

همانطور که مايکروسافت در کنفراس خبريش اعلام کرد، کمپاني Zynga به عنوان يکي از بزرگترين توليد کنندگان بازي براي پلتفرم هاي مختلف، متعهد شده است که تعدادي از بازي هايش را براي کاربران ويندوز فون به ارمغان بياورد.يکي از بازي هاي فوق العاده محبوب اين شرکت، اپليکيشن Draw something است که در بين کاربران iOS و اندرويد طرفداران بسياري دارد.

اين اپليکيشن ابتدا توسط گروه OMPOP طراحي و سپس به کمپاني زينگا فروخته شد. جالب است بدانيد که اين بازي در طي 50 روز به رکورد 50 ميليون دانلود دست يافته است و بالغ بر 39 ميليون کاربر فعال دارد.

اما اين بازي چه روالي را دنبال مي کند؟ اين اپليکيشن کاملا بر مبناي multiplayer يا چند کاربري طراحي شده است. بدين ترتيب که شما بايد از بين کاربران متعدد برنامه، يکي را براي رقابت انتخاب کنيد. البته اگر شناسه دوستان تان را بدانيد، مي توانيد با آن ها به بازي بپردازيد. پس از انتخاب رقيب، برنامه کلماتي از زبان انگليسي را به شما پيشنهاد مي دهد، در گام بعدي بايد آن کلمه را نقاشي کنيد، رقيب شما سپس بايد با توجه به نقاشي شما، آن کلمه را حدس بزند و بعد نقاشي خود را براي شما ارسال کند.

طبق اخبار حاصله، اين برنامه به همراه بازي Words with Friends، يکي از اولين اپليکيشن هاي Zynga خواهد بود که به ويندوز فون هشت راه خواهد يافت. اما تا آن زمان، اگر از iOS يا اندرويد استفاده مي کنيد، مي توانيد از اين اپليکيشن براي سرگرم شدن و بهبود زبان انگليسي خود بهره ببريد.

اين برنامه رايگان براي اندرويد از بازار ، و براي iOS از اپ استور قابل دانلود است.


منبع : THEVERGE

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*