قدرت گرافیک نینتندو NX

قدرت گرافیک نینتندو NX ؛ چیزی بین پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4

در حالی که گیمرها در انتظار رونمایی از کنسول جدید نینتندو هستند، کارشناسان مختلف عنوان می‌کنند که قدرت گرافیک نینتندو NX چیزی بین قدرت کنسول‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 است. این نظر در حالی داده می‌شود که اوایل سال جاری نینتندو اعلام کرده بود به جای مانور زیاد بر روی قدرت سخت افزاری کنسول خود، قصد دارد بازی‌هایی سرگرم کننده برای مخاطبین خود بسازد.

چند ماهی است که گیمرها در انتظار درز اخباری تازه از کنسول در حال توسعه شرکت نینتندو هستند. در حالی که به نظر بسیاری از کارشناسان کنسول نینتندو NX از حیث قدرت قابل رقابت با کنسول‌های نسل هشتمی حال حاضر نیست، اما برخی دیگر بر این باورند که نینتندو می‌خواهد بازی متفاوتی را در مسابقه کنسول‌ها از خود به نمایش بگذارد.

آیا گرافیک برای بازی کردن شما مهم است؟ برای بسیاری از گیمرها بله اما برای برخی هم واقعاً این‌گونه نیست! پس از تمامی صحبت‌ها در این مورد، امروز چندین گیمر خبره پیش‌بینی‌هایی را در خصوص گرافیک نینتندو NX داشته‌اند تا ما با ذهنی باز به استقبال آن برویم.

قدرت گرافیک نینتندو NX

قدرت گرافیک نینتندو NX از دید گیمرهای خبره

به طور ساده اگر یک بازی به اندازه کافی سرگرم کننده باشد، گرافیک نمی‌تواند نقش مهمی را در آن ایفا کند. به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو هم بر این باور است و بیشتر از آن که قصد داشته باشد گرافیک نینتندو NX را به سطح کنسول‌های نسل هشتمی برساند، عناوینی سرگرم کننده و متفاوت ارائه دهد؛ با این حال گرافیک مناسب را نیز فراموش نخواهد کرد. به نقل از گزارش تازه‌ای از سوی MCV، آن‌ها از منابع خود شنیده‌اند که گرافیک نینتندو NX چیزی حدود گرافیک کنسول‌های پلی استیشن 4 (PS4) و پلی استیشن 3 (PS3) خواهد بود.

در حالی که چندین سال از عرضه کنسول پلی استیشن 3 می‌گذرد اما هنوز هم می‌توان گفت که سطح گرافیکی این کنسول خوب است. این بدان معنا خواهد بود که در مقایسه با کنسول‌های جدید مواردی با قدرت مشابه نیز در آن یافت می‌شود. به هر حال تفاوت کیفیت بین این دو نسل غیر قابل انکار است.

جدا از همه این‌ها نینتندو اوایل سال جاری عنوان کرده بود که قصد دارد زمان بیشتری را بر روی بازی‌ها گذاشته و کمتر بر روی مشخصات کنسول Nintendo NX مانور دهد. شایعات دیگری نیز در مورد این کنسول وجود دارد که ادعا می‌کند شما می‌توانید به دو صورت دستی و خانگی از این کنسول استفاده کنید. در واقع با اتصال آن به تلویزیون خود، نینتندو NX به یک کنسول خانگی تبدیل می‌شود تا شما با صفحه بزرگ‌تری به بازی بپردازید. با تمام این تفاسیر هنوز هم یک سوال بسیار مهم بی پاسخ مانده است. نینتندو NX چگونه ما را سرگرم خواهد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*