نکسوس های 2016 گوگل

نکسوس های 2016 گوگل با دکمه هوم متحرک همراه هستند

طبق شایعات و گزارشات منتشر شده، نکسوس های 2016 گوگل با تغییرات گسترده‌ای در بخش رابط کاربری و لانچر عرضه می‌شوند. چندی پیش تصاویر متحرکی از لانچر جدید این شرکت با امکانات و طراحی جدید به دستمان رسید. امروز نیز یک تصویر متحرک دیگر از رابط کاربری این گوشی‌ها در فضای وب منتشر شد.

نکسوس های 2016 گوگل با دکمه هوم متحرک

نکسوس های 2016 گوگل احتمالا با دکمه هوم متحرک و انیمیشنی همراه هستند؛ بدین ترتیب دکمه هوم شامل پنج نقطه رنگارنگ بوده و با لمس آن به تحرک در می‌‌آید. این دکمه تنها با لمس طولانی کاربر بر روی آن متحرک می‌شود و اگر برنامه Google Now را غیر فعال کنید، چهار نقطه رنگارنگ دکمه هوم نا پدید می‌شوند. بنابراین بین دکمه هوم جدید و سرویس Google Now در نکسوس های 2016 گوگل ارتباط خاصی وجود دارد.

هم اکنون اطلاعات زیادی از نکسوس های 2016 گوگل در اختیار نداریم؛ این دو گوشی به احتمال زیاد هر دو ساخته کمپانی اچ تی سی هستند. نکسوس سیلفیش نسخه پلاستیکی با صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و نکسوس مارلین نسخه گرانتر فلزی با صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود. هنوز انتشار لانچر جدید گوگل برای همه دستگاه‌های اندرویدی در هاله‌ای از ابهام وجود دارد. اما این دو دستگاه نکسوس جدید قطعا دکمه هوم متحرک و رنگارنگی خواهند داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی‌های نکسوس قدیمی با دریافت آپدیت اندروید 7.0 نوقا این لانچر جدید را دریافت کنند.

در حال حاضر با لمس طولانی بر روی دکمه هوم، بخش Google Now باز می‌شود. حالا باید ببینیم آیا گوگل علاوه بر طراحی دکمه‌های منوی جابجایی اندروید، تغییر خاصی در کاربرد آنها ایجاد کرده است یا خیر. جهت دانلود دانلود نسخه لو رفته از لانچر نکسوس های 2016 گوگل می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. در ادامه توجه شما را به تصویر متحرک از دکمه هوم جدید نکسوس‌ها جلب می‌نماییم:

نکسوس های 2016 گوگل

نظر شما درباره طراحی جدید دکمه‌های نوار پایینی سیستم عامل اندروید چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*