ساعت شیائومی با قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رسد

ساعت شیائومی با قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رسد

کمپانی شیائومی تا به حال گجت‌های پوشیدنی هوشمند زیادی را روانه‌ی بازار کرده است که دستبندهای دنبال کننده‌ی حرکات ورزشی سری می، از جمله‌ی این محصولات کاربردی هستند. اما گویا ساعت شیائومی هم در دست تولید بوده و قرار است این برند چینی یک ساعت هوشمند را هم به مجموعه‌ی گجت‌های پوشیدنی خود اضافه کند.
 پروژه‌ی ساعت شیائومی حدود یک سالی است که آغاز شده و روند گزارش‌ها، شایعات و اخباری که پیرامون این محصول منتشر شده است، به نظر می‌رسد که به تاریخ عرضه‌ی آن بسیار نزدیک شده‌ایم و این اتفاق در همان ماه سپتامبر که برای معرفی آن پیش‌بینی می‌شود، عملی خواهد شد. با این که ما هنوز هیچ اطلاعی از طراحی ظاهری ساعت شیائومی نداریم و به جز چند رندر سه بعدی نه چندان جذاب، اطلاع دیگری در دست نیست، اما گویا قیمت این محصول مشخص شده است.

ساعت شیائومی را با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار بخرید!

تحلیلگر نام آشنای چینی، پن جیوتانگ (Pan Jiutang) به تازگی پستی را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده و اعلام کرده است که قیمت ساعت شیائومی بسیار پایین خواهد بود. البته ما همیشه محصولات شیائومی را با قیمت ارزانشان می‌شناسیم، اما گویا ساعت هوشمند جدید این کمپانی قرار است تنها کمتر از ۱۵۰ دلار قیمت داشته باشد و این موضوع می‌تواند آن را به یکی از قابل خریدترین گجت‌های پوشیدنی سراسر دنیا تبدیل کند.

به گفته‌ی آقای جیوتانگ، طبق آنالیزهای او این ساعت به احتمال زیاد با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ یوآن (۱۵۰ دلار) به فروش خواهد رسید. او در ادامه تاکید می‌کند که ساعت شیائومی حتی از اسمارت واچ های برند Garmin نیز قیمت کمتری خواهد داشت تا ثابت شود که این محصول با قابلیت‌های کاربردی می‌تواند به رقیبی قدرتمند برای تمام محصولات برندهای دیگر در سراسر جهان تبدیل شود.

ساعت شیائومی با قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رسد

این ساعت طبق گزارش‌ها قرار است که دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و طراحی کاملا متفاوتی با دستبند سلامتی Band 2 باشد. ساعت شیائومی به احتمال زیاد از چند سنسور و قابلیت‌های نرم افزاری در زمینه‌ی ورزش، سلامتی و کنترل علائم زیستی کاربران برخوردار خواهد بود، اما به جز این موضوع هیچ اطلاع دیگری از مشخصات سخت افزاری و یا قابلیت‌های قرار گرفته در آن نداریم؛ تنها موضوعاتی که تا امروز درباره‌ی این محصول مشخص شده است، تاریخ تقریبی رونمایی و حدود قیمت آن است که چندان اطلاعات زیادی را به کاربران ارائه نمی‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*