جهان همواره شاهد بحثهای گستردهای درباره گونههای فضایی بوده که برخی معتقدند آنها از گذشتههای دور با زمین در تعامل بودهاند و تاریخ ما را تحت تأثیر قرار دادهاند.
نظریه بیگانگان باستانی که این روزها طرفداران زیادی دارد، بر این باور است که زمین برای هزاران سال مورد بازدید موجوداتی از جهانهای دیگر قرار گرفته است. محققان یوفو، بر این باورند که چندین نوع موجود فرازمینی در میان انسانها رفتوآمد میکنند. در ادامه، سه مورد از تأثیرگذارترین موجودات فضایی از دیدگاه یوفولوژیستها معرفی میشوند که گفته میشود بر تاریخ زمین اثر گذاشتهاند.
خزندگان (ریپتایلینها)
این گونه فضایی انساننما، ریشههای تمدنشان به منظومه آلفا دراکونیس بازمیگردد و به «دراکوئیان» نیز شهرت دارند. یوفولوژیستها آنها را موجوداتی با قامت حدود ۴ متر، جنگجویانی عالی و دارای سیستم سیاسی-نظامی بسیار رقابتی توصیف میکنند. خزندگان با قدرتهای روانی بالا، از انرژیهای منفی مانند ترس و نفرت تغذیه کرده و گفته میشود اکنون با استتار در میان نخبگان حاکم، کنترل جهان را در دست دارند.
- آیا فرازمینیها در سایه زمین پنهان شدهاند؟
- یوفولوژیستها میگویند یک شهر فرازمینی در ماه وجود دارد!
- شواهد تکاندهنده از حضور فرازمینیها در باستان؛ آیا خدایان همان فضانوردان بودند؟
خاکستریها (گریها)
شاید شناختهشدهترین نژاد بیگانه، خاکستریها باشند که مشخصه اصلیشان سرهای بزرگ، چشمان بادامیشکل و بدنهای کوچکتر است. این موجودات از صورت فلکی شکارچی و منظومه ستارهای زتا رتیکولی میآیند. جمعیت آنها کم بوده و شامل کلونهای متعددی هستند که بدون روح و مانند ربات رفتار میکنند. بسیاری از آدمرباییهای گزارش شده در زمین به خاکستریها نسبت داده میشود. بر اساس یک تئوری، در دهه ۱۹۵۰ میلادی، پیمانی پنهانی بین دولت آمریکا و این بیگانگان منعقد شد؛ در ازای فناوری پیشرفته، اجازه ربودن انسانها و انجام آزمایش را به آنها داد.
آنوناکیها
آنوناکیها، در کنار خاکستریها، از معروفترین گونههای فضایی هستند که نامشان توسط سومریان به موجوداتی فرازمینی اطلاق میشد. این بیگانگان گفته میشود از سیارهای به نام نیبیرو میآمدند که هر ۳۶۰۰ سال به منظومه شمسی نزدیک میشود. آنوناکی به معنای «کسانی که از بهشت به زمین آمدند» است. بر اساس الواح سومری ترجمه شده توسط زکریا سیچین، آنوناکیها حدود ۲۰۰,۰۰۰ سال پیش با ترکیب مواد ژنتیکی خود با انسانهای اولیه، نژادی از بردهها را خلق کردند. انسانهای باستان، آنها را به دلیل دانش و فناوری برترشان، همچون خدایان پرستش میکردند.
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 




غیر از این جهان ،جهان های دیگری وجود دارد،حتی از نظر پیشرفت اینکه فناوریشون از ما بالاتر باشه هم هست.هفت جهان وجود دارد،فقط باید شاکر خالق باشیم با این همه عظمت و زیبایی.
شکی نیست که فرازمینیها بین زمینیها هستند ودر مواردی به نظر میرسد که مارادرزمین تنها گذاشتند تا بتوانیم خودمان را برای بقایمان بازسازی کنیم ..اگر اطرافمانرا عمیقا نگاه کنیم بسیاری موارد هست که ما در ادراکشان عاجزیم ..اما توانستیم اختراع کنیم..سیستم بدن انسان بسیار کامل است اما کاش برای ترمیم درموارد قطع عضو شروع به رشد میکردند خلاصه شاید ما بانک اطلاعات وتکنولژی آینده انها محسوب میشویم اگر خوب تکامل مدرنتر داشتیم حمایت واگرنه نابود ودوباره از صفر شروع میکنیم ..همانند اینکه مابرای بقای خودمان دامداری میکنیم ..اگر مثبت بودیم ادامه حیات امکانپذیر ودرغیر اینصورت زمین پاکسازی ونسلی جدید جایگزین میکنند بقول خودمان دنیابه آخررسیده ..انچه شکی نیست منظومه ما تنها منظومه نیست وما تکنولزی سفر به دوردستها را نداریم
مشتی خزعبل برای یه سری بچه سال
نخیر میدونی چرا چون ما مثل شاه وابسته نیستیم ،روی پای خودمون وایسادیم،اینا همش تقصیر امربکا و اسرائیله😄😁😆😅
یا الله
ما انسانها به عالم کائنات از دی کوچک و مادی خود نگاه میکنیم و فکر میکنیم فرازمینی ها باید شکل ما باشند…و دیده شوند. اگر شما روح خودت رو ببینی فرازمینیها هم دیده میشوند.
مولا علی فرمودند در آسمان ها هزاران هزار موجودات زنده وجود دارند و خیلی از آنها به شهر سازی رسیده اند اما اشرف مخلوقات انسان است
خدا وند هم در در قرآن فرموده اشرف مخلوقات انسان است
پس من مطمئنم که به غیر از انسان موجودات هوشمند دیگری در کرات دیگر هست ولی از نظر هوش و پیشرفت به انسان نمیرسند
در ضمن جهان به این عظمت و بزرگی غیر ممکنه که فقط زمین موجود زنده داشته باشه
یا علی
خدا گفته آسمانها نگفته زمینها
یعنی تنها زمین ک وجود دارد سیاره زمینه
پس ما بقیه سیارات زمین مثل زمین نداره
البته طبق تحقیقات به عمل آمده ای بسا منظور از فضاییها همان جنیان باشند که در رسانههای غربی به نام فضایی مطرح میشود تا کمکم به عنوان موجوداتی برتر و نعوذبالله خالقان بشریت ما را با آنها آشنا کنند و به ما قالب کنند و ما را هم به سرنوشت پیروان بعل مبتلا کنند.
بهترین نظریه ای که در مورد خلق انسان خواندم همین نظریه انوناکی ها است، اگه انسان از طریق تکامل به وجود اومده پس حالا هم باید حیواناتی نیمه انسان نیمه شامپانزه کشف شوند، بقیه نظریه ها هم که اصلا گفتن نداره مثل خاک بازی و گل بازی و…
درسته یه سایت باستانشناسی تو کشور پرو پیدا کردن اجساد متعلق به ۲ میلیون سال پیش و ابزارهای سنگی زیادی در کنارشون بوده خوب که دقت کنی همی فرضیه های پیداش انسان جفنگی بیش نبوده
چراهرچیو که نمیفهمیدودرکی ازش نداریدویه برچسب دروغ بهش میزید.شما بیاثابت کنید که خداهست یا بقوله شما فقط اونه دنیارو میچرخونه.یاتوقرآنی که میگیدهمه چیروگفته.میتونید ثابت کنیدالبته بدونه چماق وزور.اگه تانوک دماغتونو نبینید میفهمید این جهان به این بزرگی که ازدرک بشرخارج تادرکش کنه خیلی موجودات دیگه ای که ازنظر شعوروپیشرفت تکنولوژی ازانسانها سرترهستن وجود داره،اگه به بعضی ازین ایرانیا باشه که میگن همه گوهن فقط ماخوبیم که خدا واسه مابهشت ودرست کرده بقیه یا نیستن یا دشمنن وکافرفقط ماخوبیم.بسته دیگه عقبموندگیمونوفریادم نزنیم هم دنیا مارو بواسطه یه عده خوب شناخته نیاز نیست خودمونومعرفی کنیم.
اول 2تا کتاب خوب که خوندی و پیشنهاد میکنید بقیه هم بخوانند رابگوئید خواهشن رمان و تخیلی نباشه
درضمن اونایی که مارو به دنیای غرب میخواستند نشان بدهند باعث این جنگ و ویرانی یه پا در هوا ماندن کشور شده و رهبرش شهید شد
تسلا،انیشتین،نیوتن،خوارزمی و….. در زمان خودشان درک نشدن نسل بعد آنها را شناخت و شخصیت شان جهانی شد
سوال: تلسکوپهای که فاصله 300 سال نوری میبینند چرا نمیتوانند موجودات دیگری را ببینند یا ماهوارههایی که این همه عکس از کهکشانها ارسال میکنند چرا عکسی از فرازمینی ها نمیگیرند
یعنی نظر ازین مفتترو بی سروته و بیمعنیتر تا حال توو عمرم ندیدم ،یدور دیگه بخونید معلوم نیست چی میگه😅🤣😂
آیا موجودات فرا زمینی میتوانند خالق کهکشانها و آسمانها و زمین باشند ؟ کمی تفکر نشانه های او اشکار و انکار ناپذیر هستند دیدگان کور نیستند اما قلبها کور شده اند
در زمان جنگ جهانی بشقاب پرند ای در کوهای آذربایجان غربی توسط شکارچیان دیده می شود و آنها فکر می کنند همان اروپائیان با چنین امکاناتی می آیند وهر وقت صحبت از وسیلهای این شکلی را بیان می کنند آلمانیها می دانند که بشقاب پرند دیدن و با پول زیادی که به مردم آن روستا بخصوص شکارچیان دیده بودن را به محل فرود می برند و با برف عظیم کوهستان به مشکل حمل نقل می خورند اما متآسفانه می برند و روایات زیاد هست و بعضی از مقاله ها نوشته اند که آمریکا و آلمان هر دو شریک می شوند راست یا غلط از یک نفر با هم بودیم صحرای کرمان آنجا تا حدودی خواندم و بخاطر آمپول کرونا حضور ذهنم ضعیف شده تا اسم کتاب یا نشانی بدهم تا شما عزیزان بزرگوار درست وکمال مطالعه بکنید
عزیزم جنس مصرفیت رو میشه لطف کنی به ما هم بگی
چرته
هیچ چیزی جز خدا زمین را کنترل نمی کنند
قبل از اینکه اونا خودشون رو به ما نشون بدن خدا توی قرآن در رابطه با همه چی یه حرفی گفته پس نمیشه الکی در رابطه با اینا حرف بزنیم
در هر کشوری یک نماینده دارن
یه ساعت خاصی از شب هست که میشه توی آسمون وسیله های حمل و نقلشون رو دید
من چندین سال توی بحث آب و هوا تحقیق میکنم و ۱۲ سال از عمرم رو صرف تحقیق توی این زمینه گذاشتم و در طول هفته ۳ شب رو بالای کوه ها در بالاترین نقطه استان میگذرونم در طول این ۱۲ سال چیزایی دیدم که با اطمینان میگم فقط یک نژاد وجود داره و بیشتر از این هم نمیتونم حرف بزنم
۱۲ سال تحقیق برای کمد اتاقت کردی یا برا مردم،الانم چیز خاصی نگفتی گفتی میری بالا کوه چیزایی میبینی نمیتونی بگی🤣😅
یعنی چی یک نژاد وجود داره یعنی انسان فقط وجود داره
چقدر شاعرانه…نمیتونی بگی په چرا در موردش حرف میزنی
اونا یه کپی از کد dna همه ماهارو دارن
و از همه ماها دارن بردگی میکشن
دنبال نژاد خاصی نگردید فقط یک نژاد وجود داره بقیه نکات انحرافی و..
یه کپی از همه دارن؟پیششون بودی که داشتن نمونه دی ان ای میگرفتن حضرت والامقام؟
این اراجیف صرفاً زایده افکار متوهم شماست
یوفو ها فرازمینی نیستند بلکه زمینی بوده وتکنولوژی آنها هزار سال جلوتر از بقیه مردم دنیاست یهودیان گردانندگان مخفی پنج قاره یا سرزمینهای میانی هستند
به نظر من خاکستری ها و آنوناکی ها واقعی هستند ولی ریپتایلیها واقعی نیستند
دروغه
بنده صراحتا اعلام میکنم که یوفو ها وجود دارند فضایی هایی که ما الان داریم میبینم در حقیقت جسم فیزیکی ندارند و اونها از جهان پس از مرگ هستند و معمولا سال ها در تلاش بوده اند تا درک ما را نسبت به خودشان و جهان متحول کنند
جان؟؟؟؟
جسم فیزیکی ندارن ولی با وسیله نفلیه رفت و آمد میکنن؟!!!! عجب تناقضی
اقا من نفهمیدم امریکا ودیو از یوفا و اشیا فضایی نشان میده بعد کیفیت دوربین ها برای ۶۰ سال پیشه بعد شما میگید انها وجود دارند
خب چون تازه داره فیلمای ۶۰ سال پیشو نشون میده دیگه،جدیدارو که نه.
عجب
من قبلا از طرفداران این مدل تئوری های توطئه بودم. ولی فهمیدم که همیشه درست نیست. مثلا رپتالین ها از همه غیر منطقی تره. اصلا با عقل جور در نمیاد که هر کسی سیاستمدار هستش رپتالین هست. پس با این وجود پزشکیان هم رپتالین هستش. از طرفی اگر از لحاظ بیولوژیکی بخواهیم قضاوت کنیم. موجودات فرازمینی می توانند خیلی متفاوت تر از موجودات زمینی مثل انسان باشند. چه در ساختار بدن چه در فیزیولوژی. نمیشه مثلا گفت یک گونه فرازمینی وجود داره که به خزنده ها نزدیکه. با مثلا مثل خاکستری ها خیلی شبیه انسان هستند.
البته فراموش نکنیم ک جسم بیولوژیک نمیتونه درفضا وزمان جست وخیزکنه. فقط رباط هاامکان سفردرفضارودارند…. جسم بیولوژیک ازهم گسسته میشه ازسرعت چندبرابرصوت…
پیچو مهره روباتها از نمیپاشه؟؟!!