سامسونگ نوت ۷ رکورد پیش فروش در تاریخ کره‌ی جنوبی را به نام خود ثبت کرد

سامسونگ نوت ۷ رکورد پیش فروش در تاریخ کره‌ی جنوبی را به نام خود ثبت کرد

گلکسی نوت ۷ که حدودا یک هفته از زمان معرفی آن می‌گذرد، مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب سخت افزاری را به همراه یک طراحی زیبا با نمایشگر خمیده در اختیار دارد. همین موضوع هم باعث شده است که خیلی از کارشناسان پیش‌بینی فروش بسیار موفقی را برای سامسونگ نوت ۷ داشته باشند.
علاوه بر موفقیت احتمالی در فروش جهانی، کمپانی کره‌ای تلاش خود را کرده است تا در کشور زادگاه این برند، فروش بسیار بالایی را به دست آورد. گویا این هدف در حال محقق شدن است و سامسونگ نوت ۷ تا به این جای کار توانسته است که رکورد پیش فروش یک گوشی هوشمند در کره‌ی جنوبی را به نام خود ثبت کند و نوید یک فروش عمومی جذاب و سال مالی پرباری را برای سامسونگ به همراه داشته باشد.

گلگسی نوت ۷ با استقبال شدید کره‌ای ها مواجه شده است و مردم این کشور با پیش خرید کردن ۲۰۰ هزار واحد در تنها دو روز، یک رکورد خارق العاده را ثبت کرده‌اند. برای این که بزرگی این رقم را درک کنید، جالب است بدانید که گلکسی اس ۷، پرچمدار فعلی کهکشانی‌های سری اس سامسونگ تنها حدود ۱۰۰ هزار سفارش پیش خرید را دریافت کرده بود و نوت ۷ این رقم را به دو برابر افزایش داده است!

سامسونگ نوت ۷ با آفرهای جذاب در کره‌ی جنوبی

البته علاوه بر مشخصات سخت افزاری قدرتمند نظیر قلم استایلوس زیبا و کاربردی جدید در سری نوت، نمایشگر خمیده با مشخصاتی مشابه اس ۷ اج و البته قابلیت‌های جدیدی نظیر اسکنر عنبیه‌ی چشم، سامسونگ نوت ۷ را با پیشنهادهای جذاب بیشتری برای کاربران کره‌ی جنوبی عرضه می‌کند. این پیشنهادهای وسوسه انگیز که شامل یک دستبند هوشمند Gear Fit 2 به طور رایگان، ۵۰ درصد تخفیف برای تعمیر نمایشگرهای شکسته شده و یک گیفت کارت ۱۰۰ هزار وونی (کمی بیش از ۹۰ دلار) برای خرید از فروشگاه‌های پشتیبانی کننده از سیستم پرداخت سامسونگ پی می‌شوند، باعث شده است که استقبال خریداران به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

گفتنی است که سامسونگ نوت ۷ در کشور کره‌ی جنوبی با قیمت حدودا ۹۸۸ هزار و ۹۰۰ وونی به فروش می‌رسد و اگر آن را به نرخ‌های جهانی تبدیل کنیم، این دیوایس در فروش عمومی آن که قرار است از تاریخ ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد ماه) آغاز شود، حدودا ۸۹۵ دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*