آپدیت پریزما با امکان برش تصاویر و فیلترهای ترکیبی منتشر شد

آپدیت پریزما ساعاتی قبل توسط توسعه دهندگان آن منتشر شد. خبرهای مربوط به اپلیکیشن پریزما این روزها بسیار پرطرفدار هستند. این برنامه ویرایش تصویر توانسته در همین مدت محدود، محبوبیت خوبی در نزد کاربران پیدا کند و به همین دلیل رقبای دیگری را نیز در این بخش پیدا کرده است.

در حالی که توسعه دهندگان دیگری سعی دارند تا برنامه‌های مشابه پریزما را با انواع و اقسامی از خلاقیت‌های مختلف ترکیب کنند، سازندگان این اپلیکیشن مشغول به روز رسانی آن هستند. آخرین نسخه از اپلیکیشن پریزما می‌تواند در حالی که تصاویر شما را به شاهکارهای هنری تبدیل می‌کند، آن را بچرخاند، بر روی آن برش ایجاد کرده و ترکیب بین تصویر اصلی و نسخه ویرایش شده‌ آن را کنترل کند.

البته شاید مهمترین نکته در مورد به روز رسانی جدید پریزما مربوط به سرعت اجرای این برنامه باشد. اپلیکیشن Prisma اکنون سریع تر کار می‌کند، واقعا سریع تر!

آپدیت پریزما هم اکنون برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است

هنگام انتخاب یک ویژگی یا گزینه جدید، معمولا منتظر بازخورد سریعی از طرف برنامه گوشی خود هستید؛ اما تجربه‌ این زمان در اپلیکیشن پریزما کمی طولانی است. دلیل آن هم شاید کمی منطقی به نظر برسد. این برنامه برای اعمال ویرایش تصاویر از هوش مصنوعی بهره می‌برد و برای این که بتواند تصاویر را به بهترین شکل ممکن ویرایش کند، لازم است تا تمامی اجزای عکس را شناسایی کرده و سپس بر اساس سبک هنری انتخاب شده، بهترین فیلتر مورد نظر را بر روی تصویر اجرا کند؛ اما سرورهای پریزما گاهی اوقات دچار مشکلاتی شده و باگ‌های مختلف آن موجب اختلال در عملکرد این برنامه می‌شدند. اکنون این مشکلات تا حد زیادی رفع شده و اجرای این برنامه از سرعت خوبی برخوردار شده است.

آپدیت پریزما

حال اگر توسعه دهندگان برنامه پریزما بتوانند فیلترهای سفارشی و ویرایش ویدئویی را به مانند دیگر رقبای پریزما، همچون آلتر (Alter) و آرتیستو (Artisto) به این برنامه اضافه کنند، اساسا موفقیت آن کامل خواهد شد. البته به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک ویرایش ویدئویی را نیز در این برنامه ببینیم و امیدواریم که فیلترهای سفارشی نیز به زودی به آن اضافه شوند.

هم اکنون می‌توانید آپدیت پریزما را از فروشگاه‌ مختص گوشی خود دانلود نمایید. برای کسانی که این برنامه را در گذشته بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS خود نصب کرده‌اند، به روز رسانی جدید به صورت خودکار انجام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*