گیم لانچر سامسونگ

گیم لانچر سامسونگ سرانجام به گلکسی اس 6 و نوت 5 رسید

گیم لانچر سامسونگ یکی از اتفاقات خوب دنیای گیمینگ موبایلی است. این اپلیکیشن که سامسونگ همراه با عرضه گلکسی اس 7 از آن رونمایی کرد با ارائه امکاناتی عالی، تجربه گیمینگ بسیار خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. هم اکنون سامسونگ این اپلیکیشن را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 نیز عرضه کرده است و می‌توانید در زیر آن را دریافت کنید.

گوشی‌های سامسونگ با توجه به سخت افزار قدرتمندشان گزینه‌های خوبی برای گیمینگ هستند. از این رو محصولات این کمپانی همیشه جزو نخستین انتخاب گیمرهای موبایلی هستند. زمانی که سامسونگ از گلکسی اس 7 و اس 7 اج رونمایی کرد، این کمپانی از اپلیکیشن‌های تازه‌ای برای بهینه سازی هرچه بهتر اجرای بازی‌ها نیز پرده برداری کرد.

دو اپلیکیشن گیم لانچر سامسونگ (Game Launcher) و گیم تولز تازه‌ترین دستاوردهای سامسونگ در حوزه گیمینگ هستند که با ایجاد یک فولدر مشخص به صورت خودکار میزبان تمامی بازی‌های موجود در گوشی شما خواهند بود و با ارائه گزینه‌های مختلفی نظیر غیرفعال کردن اعلان‌ها، ضبط گیم پلی و یا گرفتن اسکرین شات تجربه ایده آلی از بازی‌های موبایلی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بسیاری از مصرف کنندگان انتظار داشتند تا این تجربه را بر روی سایر محصولات نظیر گلکسی اس 6، اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و نوت 7 نیز همراه با به‌روزرسانی اندروید مارشمالو داشته باشند. به هر حال تا به امروز این اتفاق نیافتاده بود و کاربران گوشی‌های ذکر شده از وجود گیم لانچر سامسونگ محروم بودند. اینک اپلیکیشن گیم لانچر سامسونگ بر روی فروشگاه اپلیکیشن‌های گلکسی قرار گرفته تا صاحبان پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ نیز بتوانند از آن بهره‌مند باشند.

گیم لانچر سامسونگ

با گیم لانچر سامسونگ نگران خالی شدن شارژ گوشی خود نباشید

گوشی‌های گلکسی اس 7 همچنین از یک حالت ذخیره انرژی برخوردار هستند که خصوصاً در هنگام بازی می‌تواند کمک یار گوشی شما باشد. این قابلیت با کاهش رزولوشن صفحه و همچنین کاهش نرخ فریم دستگاه شما را حتی با ساعت‌ها بازی کردن نیز در برابر کاهش مصرف باتری در امان نگه می‌دارد و باعث کاهش سرعت روند خالی شدن باتری دستگاه شما می‌شود. اینک چنین قابلیتی نیز به لطف گیم لانچر سامسونگ به گوشی‌های سری گلکسی اس 6 آمده است. برای دسترسی به این قابلیت کافی است از فولدر گیم لانچر به دنبال گزینه “Save power during game” بگردید. به نظر می‌رسد که منو مربوط به بخش تنظیمات انرژی دستگاه شما مشابه با گلکسی اس 7 باشد.

از بازی لذت ببرید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*