انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا

انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل سی آغاز شد

کمپانی گوگل رسماً اعلام کرده است که از امروز ارسال آپدیت اندروید 7 نوقا برای دستگاه‌های برند نکسوس و همچنین تبلت گوگل پیکسل سی (Google Pixel C) آغاز شده و دریافت آن می‌تواند طی هفته‌ها به طول انجامد. در همین حین مشخص نیست که تولیدکنندگان دیگر محصولات اندرویدی چه زمانی تازه‌ترین سیستم عامل اندروید را در اختیار مصرف کنندگانشان قرار خواهند داد.

ما این را می‌دانیم و همچنین شایعات نیز چند وقتی است که اعلام کرده‌اند گوگل از امروز قصد دارد آپدیت اندروید 7 نوقا را به صورت رسمی و نهایی برای مصرف کنندگان منتشر کند. این شرکت رسماً اعلام کرده است که اندروید نوقا کار خود را آغاز کرده است و آپدیت اندروید 7 را برای دستگاه‌های نکسوس که به سفارش شرکت گوگل طراحی و عرضه شده‌اند در کنار تبلت گوگل پیکسل سی (Google Pixel C) از امروز منتشر خواهد کرد.

دستگاه‌های نکسوس و پیکسل سی نخستین دریافت کنندگان آپدیت اندروید 7 نوقا

این بدان معنا است که آغاز سلطنت جدیدترین به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید از دستگاه‌های اندرویدی نکسوس 6، نکسوس 9، نکسوس پلیر، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، تبلت گوگل پیکسل سی و حتی دستگاه‌های مجهز به اندروید وان خواهد بود. گوگل در کنار این خبر عنوان کرده است که این ارسال می‌تواند چندین هفته به طول انجامد و خود شرکت‌های حامل نیز در دریافت آپدیت اندروید 7 نوقا نقش مؤثری را ایفا خواهند کرد؛ بنابراین شما ممکن است در حال حاضر این به‌روزرسانی را در گوشی خود نبینید.

انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا

اندروید 7.0 نوقا (Android 7.0 Nougat) شامل به‌روزرسانی‌های قابل توجهی است که از مهم‌ترین آن‌ها باید به به‌روز شدن اپلیکیشن Doze جهت کمک به عمر باتری دستگاه شما، ایموجی‌های جدیدتر، تنظیمات سریع بهتر، حالت چند ویندوزی (Multi-Window)، پاسخ به پیام‌های مختلف از طریق نوتیفیکیشن‌ها و همچنین پیشرفت‌های امنیتی بسیار مهم اشاره کرد. با این حال این ویژگی‌های جدید عملاً بر روی تمامی دستگاه‌ها موجود در بازار قابل دریافت نخواهد بود و ما تنها باید در انتظار عرضه این به‌روزرسانی بر روی محصولات سایر کمپانی‌ها باشیم.

اگر دستگاه نکسوس شما نیز جزو دریافت کنندگان آپدیت اندروید 7 نوقا است، تجربیات خود را با ما و خوانندگان محترم گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*