صفحه Always On گلکسی نوت 7

صفحه Always On گلکسی نوت 7 با ویژگی جدیدی همراه شد

سامسونگ صبح امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای قابلیت صفحه Always On به کار رفته در گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) منتشر کرده است. بر اساس این به‌روزرسانی، اینک مصرف کنندگان تازه‌ترین فبلت سامسونگ می‌توانند عنوان موسیقی در حال پخش توسط اپلیکیشن موسیقی پیش‌فرض گوشی را بر روی این صفحه و در حالی که صفحه اصلی گوشی خاموش است مشاهده کنند. متأسفانه این ویژگی هنوز به خانواده اس 7 اضافه نشده است.

سامسونگ برای نخستین بار معنای واقعی صفحه Always On (همیشه روشن) را اوایل سال جاری همراه با گلکسی اس 7 و اس 7 اج معرفی کرد. همراه با گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) این ویژگی با پیشرفت چشمگیری نسبت به قبل همراه با پشتیبانی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث ارائه تجربه غنی‌تری را برای کاربران خود به ارمغان آورد. مدت کوتاهی پس از عرضه گلکسی نوت 7 سامسونگ تیزری از نسخه جدیدی این تکنولوژی و قابلیت جدیدی که در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت را منتشر کرده است.

نمایش مشخصات موسیقی در صفحه Always On گلکسی نوت 7

امروز سامسونگ با ارائه یک به‌روزرسانی کوچک کاربران گلکسی نوت 7 را قادر ساخته است تا در هنگام استفاده از صفحه Always On گوشی هوشمندشان، اطلاعات موسیقی در حال اجرا را نیز مشاهده کنند.

صفحه Always On گلکسی نوت 7

درست در زیر ویجت ساعت و بالای آیکون اپلیکیشن‌های تازه استفاده شده، این ویژگی جذاب برای عاشقان موسیقی قابل مشاهده است. اگر چه این ویژگی در حال حاضر از اپلیکیشن پخش موسیقی پیش‌فرض نوت 7 پشتیبانی می‌کند اما پشتیبانی از برنامه‌های جانبی نیز توسط آن صورت می‌گیرد. این بدان معناست که به زودی اپلیکیشن‌هایی نظیر Spotify نیز قادر به نمایش مشخصات موسیقی‌های در حال پخش خواهند شد.

به احتمال زیاد گوشی‌هایی نظیر اس 7 و اس 7 اج نیز که می‌توانند از ویژگی‌های AOD جدید پشتیبانی کنند نیز قادر خواهند بود تا از طریق یک به‌روزرسانی نرم افزاری از این قابلیت بهره‌مند شوند. هرچند که احتمال دارد سامسونگ قصد داشته باشد تا برخی از ویژگی‌های جدید را تنها بر روی فبلت جدید و گران قیمت خود در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد!

اگر تاریخ بخواهد دوباره تکرار شود، نشانه‌های امیدوارکننده‌ای در این خصوص دیده نمی‌شود. صفحه Always ON اس 7 و اس 7 اج از جنس آینده است؛ بنابراین تنها باید انتظار داشت که این ویژگی به خانواده اس 7 منتقل شود. مثل همیشه احساس خودتان را با ما نسبت به اضافه شدن این ویژگی جدید از طریق بخش نظرات در میان بگذارید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*