قلم S Pen نوت 7 سامسونگ

چگونه مشکل گیر کردن قلم S Pen نوت 7 سامسونگ را حل کنیم؟

به نظر می‌رسد ماجرای مربوط به قلم اس پن سری نوت سامسونگ تمامی ندارد. گوشی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) این شرکت چندی پیش در رویداد شهر نیویورک کره‌ای ها معرفی شد و سامسونگ توانست مشکل مربوط به گیر کردن قلم در نوت 5 خود را از بین ببرد. با این حال به نظر می‌رسد برخی کاربران توانسته‌اند قلم S Pen نوت 7 سامسونگ را به نحوی در جایگاه خود گیر بیاندازند. اما چگونه از بروز چنین اتفاقی در پرچمدار گران قیمت کره‌ای جلوگیری کنیم؟ با گجت نیوز همراه باشید.

راهکاری جهت حل مشکل گیر کردن قلم S Pen نوت 7 سامسونگ

اکثر این کاربران با فشار دادن بیش از حد قلم S Pen نوت 7 سامسونگ در جایگاه مخصوص خود، موجب گیر کردن آن شده‌اند؛ در نتیجه‌ی این فشار بیش از حد، دیگر دسترسی کافی به انتهای قلم اس پن نوت 7 جهت بیرون آوردن آن وجود ندارد. اما در این شرایط باید به چند نکته مهم دقت کنید:

  1. از فشار بیش از حد به قلم S Pen نوت 7 سامسونگ جهت داخل شدن درون محفظه خود جلوگیری کنید و همچنین بیش از یک الی دو ثانیه بر بخش انتهایی آن فشار وارد نکنید. به آرامی قلم را درون جایگاه خود فرو کنید تا کم کم در بخش مربوط به خود مستقر شود. کافیست یک ضربه آرام و کوتاه بر روی قلم وارد کنید تا از جایگاه خود به راحتی خارج گردد.
  2. اگر بنا به دلایلی همچون فشار زیاد، قلم S Pen نوت 7 سامسونگ را درون محفظه خود گیر انداختید، دیگر امکان خروج آن از بخش مربوطه با کلیک ساده وجود ندارد و فشار‌های بیشتر قلم به سمت داخل، اوضاع را خراب‌تر می‌کند. به کمک یک سوزن یا چاقو تیز، دیواره محفظه مربوطه را به عنوان اهرم مورد استفاده قرار دهید و قلم اس پن Note 7 را به سمت بالا بکشید. رسیدن انتهای قلم به سطح بدنه گوشی کافیست و بعد از آن باید با یک لمس معمولی قلم را خارج کنید. پیشنهاد می‌کنیم سوزن یا چاقو را درون یک پارچه یا دستمال نازک قرار دهید تا بدنه دستگاه خط و خش بر ندارد.

امیدواریم در صورت بروز این مشکل، بتوانید با راهکارهای مذکور آن را به کلی از بین ببرید. امیدواریم از این مطلب نهایت بهره را برده باشید. نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ملت بیکارن نمیدونن چی کار کنن. من سامسونگ نوت ۳ دارم تا حالا پیش نیومده یه بارم قلم برعکس جا بزنم ولی اینا الکی دنبال راهی میگردن که قلم گیر کنه. مثل ادم با گوشیت کار کنی هیچ وقت قلمش گیر نمیکنه