گوشی زد 2 سامسونگ

گوشی زد 2 سامسونگ به عنوان اولین محصول تایزنی همراه با 4G معرفی شد

محبوبیت جهانی سیستم عامل اندروید گوگل آنقدر زیاد است که شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، هواوی و ال جی به خود جرئت نمی‌دهند تا پرچمداران اصلی خود را بدون آن معرفی کنند؛ آمار فروش بیش از 85 درصدی محصولات اندرویدی در جهان گواهی بر این موضوع است. با این حال سامسونگ و هواوی مدتی است که به فکر راه اندازی سیستم عامل اختصاصی خود افتاده‌اند. از همین رو، گوشی زد 2 سامسونگ (Samsung Z2) به عنوان اولین محصول مبتنی بر سیستم عامل تایزن (Tizen OS) با اتصال 4G رونمایی شد.

گوشی زد 2 سامسونگ رسما معرفی شد

گفته می‌شود فروش این محصول از تاریخ 29 آگوست در کشور هند آغاز خواهد شد، اما کره‌ای ها به احتمال زیاد گوشی زد 2 سامسونگ را برای سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند کرد. شهروندان هندی می‌توانند با پرداخت 68 دلار، این گوشی را خریداری کنند؛ با این حال ممکن است قیمت گوشی زد 2 سامسونگ در بازارهای دیگر بیشتر یا حتی کمتر باشد.

گوشی Samsung Z2 با قابلیت‌های خاصی همراه شده است که مخصوص بازارهای نو ظهور جهانی هستند. از جمله این موارد می‌توان به حالت ذخیره دیتا (Ultra Data Saving Mode)، حالت S bike برای دوچرخه سواران و برنامه انتقال وجه اختصاصی اشاره کرد. تمامی این قابلیت‌های زد 2 به دلیل جذب خریدار در بازارهای خاص جهانی تدارک دیده شده‌اند.

علاوه بر این سامسونگ رسما اعلام کرده است که گوشی زد 2 با قابلیت استفاده محدود از سرویس Jio جهت تبادل صدا و دیتا رایگان همراه شده است. همچنین کاربران گوشی زد 2 سامسونگ به سرویس‌های مختلف جیو نظیر My Jio، Jio On Demand، Jio Beats  و … دسترسی خواهند داشت.

از لحاظ سخت افزار و مشخصات نمی‌‌توان آنچنان بر روی این گوشی جدید سامسونگ حساب کرد؛ به هر حال هزینه 68 دلاری نمی‌تواند گوشی هیجان انگیزی را به دست کاربر برساند، آن هم از تولید کننده‌ای همچون سامسونگ! این گوشی بیشتر به کسانی پیشنهاد می‌شود که تاکنون تلفن همراه هوشمند نداشته‌اند و قصد خرید یک پرچمدار گران قیمت را ندارند.

گوشی Z2 سامسونگ حاوی یک صفحه نمایش 4 اینچی آمولد با رزولوشن صفحه 480 در 800 پیسکل بوده و یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز آن را همراهی می‌کند. از جمله سایر مشخصات محصول نیز می‌توان به حافظه رم یک گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد؛ امکان ارتقا حافظه تا 128 گیگابایت به لطف درگاه میکرو اس دی فراهم شده است.

این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی داشته و یک باتری 1500 میلی آمپری آن را تغذیه می‌کند. به لطف قابلیت ذخیره ساز باتری اختصاصی سامسونگ، باید انتظار عمر شارژ دهی مناسبی از زد 2 داشته باشیم. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در بخش جلویی تعبیه شده است.

در ادامه توجه شما را به چند تصویر از این محصول جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دوست عزیز سونی از تمام حروف الفبای انگلیسی استفاده کرده برای گوشیهاش ینی سامسونگ نباید از هیچ کدوم استفاده کنه چون تقلیده؟؟
    سونی در برابر سامسونگ هیچ حرفی برای گفتن نداره تمااااام

  2. aslan tarahie jalebi nadare hadeaghal ba ye tarahi behtar mitonest in system amelo mahboob taresh bokone hadeaghal bara mn razi konande nabud :-/

  3. کلا سامسونگ تقلید میکنه گوشیش مثل سری E سونیه .

  4. بازهم تقلید دیگری از سامسونگ تقلید اسم موبایل از سونی