آمار دانلود اینستاگرام

آمار دانلود اینستاگرام در گوگل پلی به یک میلیارد رسید

در فروشگاه بزرگ گوگل پلی تنها چند اپلیکیشن به آمار دانلود بیش از یک میلیارد رسیده‌اند؛‌ برخی از این برنامه‌ها ساخته گوگل و برخی دیگر مربوط به سرویس فیس بوک هستند. حالا طبق گزارش‌های اخیر، اپلیکیشن دیگری از فیس بوک موفق شد به آمار یک میلیارد دانلود دست پیدا کند؛ آمار دانلود اینستاگرام بالاخره به این عدد رویایی رسید. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

آمار دانلود اینستاگرام در فروشگاه گوگل پلی به یک میلیارد رسید!

سرویس اینستاگرام حدود چند سال قبل رسما کار خود را آغاز کرد. شروع جدی و طوفانی این شبکه اجتماعی آنقدر قابل توجه و مهم بود که سران محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان – فیس بوک – به سرعت آن را خریداری کردند.

Instagram چهارمین اپلیکیشن فیس بوک به حساب می‌آید که به آمار دانلود یک میلیاردی رسیده است. سه اپلیکیشن دیگر به ترتیب برنامه اصلی فیس بوک، مسنجر واتس اپ و مسنجر فیس بوک هستند. حالا اینستاگرام با رسیدن به این آمار، مطمئنا دوران درخشانی را پیش روی خود می‌بیند.

البته توجه داشته باشید که آمار دانلود اینستاگرام به معنای تعداد واقعی کاربران آن نیست؛ طبق تحقیقات صورت گرفته، آمار دقیق کاربران این شبکه اجتماعی 500 میلیون کاربر است. بنابراین در زمینه آمار دقیق کاربران این شبکه نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشت.

آمار دانلود اینستاگرام

برنامه Instagram حالا نوزدهمین اپلیکیشنی است که در فروشگاه گوگل پلی به آمار دانلود یک میلیاردی دست یافته است. با توجه به محدودیت برنامه‌هایی با این آمار بالای دانلود در فروشگاه گوگل، می‌توان به اهمیت و محبوبیت اینستاگرام نزد کاربران پی برد.

بیستمین برنامه‌ای که به آمار دانلود یک میلیاردی می‌رسد

آیا شما نیز از اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ با این تفاسیر به نظر شما بیستمین اپلیکیشنی که به آمار دانلود یک میلیاردی در فروشگاه گوگل پلی می‌رسد کدام است؟ توییتر، اسنپ چت و…؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*