گزارش تصويري اولين تصاوير دوربين فيلمبرداري پوشيدني سوني

به نظر مي رسد پس از عرضه دوربين هاي فيلمبرداري سبک وزن پوشيدني با کيفيت از شرکت هاي مختلف، سوني هم به فکر افتاده که از اين قافله عقب نماند و روز گذشته اولين تصاوري از دوربين فيلمبرداري فوق سبک HD خود را منتشر کرد. اين دوربين کوچک علاوه بر ضبط فيلم هاي اچ دي و عکس هاي با کيفيت، داراي محفظه ضد آب و ضد ضربه اي هم هست که مي توان آن را بر روي کلاه ايمني نصب کرد.

از امکانات فني اين دوربين فيلم و عکس برداري مي توان به تکنولوژس لرزه گير تصاوير SteadyShot و لنز کارل زايس با زاويه کاملا باز اشاره کرد.

سوني در پست وبلاگش درباره اين دوربين مي گويد:

قلب مان مي تپد، خون مان به جريان افتاده است، آدرنالين مان بالا رفته است. دليل آن هم نوع جديدي از دوربين هاي پوشيدني HD سوني هستند که مي توانند براي ضبط تصاوير از زاويه ديد شما ( POV ) در ورزش ها، فيلم ها و حتي گردش هاي تفريحي تان به کار روند. اين دوربين کوچک و سبک از فناوري هايي چون لرزش گير تصاوير SteadyShot، سنسور تصوير Exmor® R CMOS و لنز هاي زاويه باز Carl Zeiss® Tessar بهره خواهد برد.

و البته به جز تعدادي عکس که در ادامه مطلب آنها را خواهيد ديد، چيز بيشتري درباره اين دوربين اعلام نشده است و همچنان بايد منتظر خبرهاي تيم تحقيق و توسعه سوني بمانيم.

{photo}91/04/07/povcam{/photo}


منبع : Blog.Sony

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*