گوشی Meizu Max

تصاویری واقعی از گوشی Meizu Max در فضای مجازی جلوه گری کرد

تصاویری واقعی از گوشی Meizu Max به همراه قیمت این دستگاه در شبکه جهانی وب منتشر شد. کمپانی میزو شاید همچنان یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین کمپانی‌های گوشی ساز چینی تجربه می‌کند؛ اما مطممئنا یکی از بزرگان این عرصه به شمار نمی‌آید.

بر اساس گزارشی که دیروز منتشر شد، کمپانی Meizu در لیست فروش کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال 2016 جایگاه هفتم را به دست آورده است (البته این لیست شامل کمپانی‌های گوشی ساز خارج از چین نیز می‌شود). این کمپانی جایگاهی در نزدیکی سامسونگ به دست آورده؛ اما تلاش واقعی این کمپانی برای رقابت با دیگر کمپانی‌های تولید کننده چینی شکل گرفته است.

تصاویری واقعی از گوشی Meizu Max منتشر شد، زندگی این گوشی آغاز شده است

این کمپانی چینی هدف گذاری برای فروش گوشی‌های هوشمند خود در پایان سال جاری را تعیین کرده است. 25 میلیون دستگاه باید تا پایان امسال فروخته شود، با توجه به این واقعیت که آنها توانسته‌اند در نیمه اول امسال چیزی بیش از 11 میلیون دستگاه را به فروش برسانند. به نظر می‌رسد که رسیدن به این هدف کمی سخت باشد، اما نمی‌توان به سرعت قضاوت کرد، شاید این شرکت بتواند هدف گذاری خود برای فروش سال 2016 را در پایان امسال تیک بزند، خواهیم دید!

در هر صورت میزو چندی قبل با انتشار یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که قصد دارد تا در 5 سپتامبر (15 شهریور ماه) یک گوشی هوشمند جدید معرفی کند. گوشی Meizu Max به احتمال زیاد دستگاه به نمایش درآمده در آن روز خواهد بود و به لطف تصاویر جدیدی که از آن منتشر شد، اکنون می‌دانیم که این اسمارت فون چگونه طراحی شده است. بدنه میزو مکس از فلز ساخته شده و تا حدود کمی شبیه به دیگر گوشی‌های سری میزو است. دکمه اصلی mBack این کمپانی یکبار دیگر در زیر نمایشگر این دستگاه جای خوش کرده و یک فلش LED دوگانه نیز در پنل پشتی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که این دستگاه کمی بزرگ طراحی شده باشد؛ البته نام این دستگاه نیز ماهیت آن را تا حدودی آشکار می‌کند. انتظار می‌رود که میزو مکس در حد و اندازه‌های یک فبلت بزرگ خودنمایی کند.

اولین فبلت این کمپانی، میزو PRO 5 در سپتامبر سال گذشته راه اندازی شد و اکنون به نظر می‌رسد که زمان آن فرا رسیده تا تبلت دیگری از دل این کمپانی خارج شود. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه با برچسب 1799 یوان (حدود 270 دلار) قیمت گذاری شود. با وجود این قیمت می‌توان حدس زد که احتمالا گوشی Meizu Max باید از مشخصات نسبتا خوبی برخوردار باشد.

اما مشخصات این دستگاه چه خواهد بود؟ خوب در حال حاضر که هیچ اطلاعاتی از جزئیات فنی آن در دسترس نیست؛ اما ما فرض می‌کنیم که احتمالا یک نمایشگر 5.7 اینچی خواهد داشت. هر چند که ممکن است میزو آن را تا 6 اینچ نیز افزایش داده باشد. این گوشی هوشمند حداقل با 3 گیگابایت همراه خواهد بود و البته این شانس نیز وجود دارد که در نسخه ‌های متفاوتی از نظر مقدار رم عرضه شود. فبلت میزو Max مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو بوده و رابط کاربری Flyme بر بالای آن نقش خواهد بست.

رونمایی 5 سپتامبر خواهد بود و جالب آن که به نظر می‌رسد میزو قصد دارد تا یک هفته بعد از آن یعنی در تاریخ 13 سپتامبر (23 شهریور ماه) گوشی دیگری را معرفی کند. شایعات که می‌گویند در روز 13 سپتامبر این شانس وجود دارد که پرچمدار میزو PRO 7 معرفی شد؛ اما خوب کمی صبر می‌کنیم. زمان زیادی باقی نمانده است. باید دید میزو چه آشی برایمان پخته است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*