نمایشگر لپ‌ تا‌پ‌ های جدید اچ‌ پی

نمایشگر لپ‌ تا‌پ‌ های جدید اچ‌ پی ضریب حفاظت از حریم خصوصی شما را افزایش می‌دهد

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام کار با گوشی یا لپ‌ تاپ خود از سرک کشیدن‌های دیگران به محتویات در حال نمایش بر روی نمایشگر شاکی شده باشید. بدون شک به خطر نیفتادن حریم خصوصی افراد، یکی از مقوله‌هایی است که طی سال‌های اخیر شرکت‌های تولیدکننده سخت‌ افزار و نرم‌ افزار به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند و جدیدترین آن‌ها را می‌توان در نمایشگر لپ‌ تا‌پ‌ های جدید اچ‌ پی مشاهده کرد که ضریب حریم خصوصی شما را افزایش می دهد.

نمایشگر لپ‌ تا‌پ‌ های جدید اچ‌ پی به فناوری منحصر به فردی تجهیز گردیده که با ایجاد یک نور پس‌زمینه محتوات را تنها به شما نشان خواهد داد و اطرافیانتان تصویر شفاف و واضحی را نخواهند دید. این قابلیت که با فشردن یک کلید هم میتوانید غیر فعالش نمایید، مسلماً ضریب حریم خصوصی افراد را افزایش داده و نگرانی از دیده شدن محتوا توسط سایرین را از بین خواهد برد.

نمایشگر لپ‌ تا‌پ‌ های جدید اچ‌ پی

لازم به ذکر است که تا پیش از این نیز فیلترهای جانبی به بازار راه پیدا کرده‌اند که قابلیت مشابهی را در اختیار افراد قرار می‌دهند، با این حال این اولین باری است که اچ‌ پی‌ با همکاری ۳M پنل‌هایی را تولید کرده که تصاویر را تنها در زاویه خاصی به نمایش در خواهد آورد و چنانچه زاویه افزایش یابد خبری از محتوای باکیفیت و قابل تشخیص نیست. ناگفته نماند که فناوری Sure View در نمایشگر لپ‌ تا‌پ‌ های سری EliteBook ۱۰۴۰ و EliteBook ۸۴۰ این شرکت به کار گرفته شده که از ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*