اکشن کم

اکشن کم گارمین Virb Ultra 30 با قابلیت ضبط تصاویر 4K معرفی شد

اگر در حال حاضر قصد خرید یک اکشن کم حرفه‌ای برای ثبت لحظاتی به یادماندنی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه اکشن کم گارمین که ساعاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه IFA 2016 معرفی گردیده صبر کنید زیرا این محصول علاوه بر قابلیت تصاویر برداری با وضوح 4K، امکان کنترل از طریق دستورات را هم در اختیارتان قرار خواهد داد.

اکشن کم گارمین Virb Ultra 30 که تا عمق 50 متر ضد آب است، مجهز به مجموعه‌ای از سنسورهای داخلی و قابلیت‌های اتصال بی‌سیم هست که می‌توان از آن‌ها و به واسطه قابلیت G-Metrix برای اضافه کردن لایه‌های اطلاعاتی متعدد و افزایش کیفیت تجربه تماشای تصاویر گرفته شده با این دوربین استفاده کرد. این اکشن کم از نمایشگر LCD لمسی بهره برده و لنز دوربین آن که به 3 تثبیت کننده مجهز شده هم قادر است تصاویری با وضوح 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه را ثبت، و به صورت لحظه‌ای بر روی یوتیوب استریم نماید.

به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد، کاربر قادر خواهد بود با اعمال دستورات صوتی خود اکشن کم گارمین را کنترل نماید به طوری که به عنوان مثال تنها با گفتن جمله “باشه گارمین شروع به ثبت کن” می‌توان دوربین را آماده به کار کرد. البته اکشن کم گارمین Virb Ultra 30 همچون مدل‌های Virb and Virb XE  دارای سنسور داخلی چی پس اس بوده و سایر سنسورهای تعبیه شده در آن قادر هستند که سرعت حرکت شما در حین تصویر را تخمین بزنند. اکشن کم مورد بحث که از آن به عنوان جایگزینی مناسب برای مدل Hero4 گاپرو یاد می‌شود، از هفته آینده با قیمت 500 دلار راهی بازار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*