هواوی نوا و نوا پلاس معرفی شدند ؛ بازگشت هواوی به گوشی های میان رده

هواوی نوا و نوا پلاس معرفی شدند؛ بازگشت هواوی به گوشی های میان رده

در جریان کنفرانس‌های IFA 2016 ، هواوی دقایقی پیش از دو گوشی اقتصادی و میان رده خود یعنی هواوی نوا و نوا پلاس (Huawei Nova و Huawei Nova Plus) با بدنه‌ای فلزی رونمایی کرد. با گجت نیوز و معرفی این گوشی های هوشمند جدید همراه باشید.

قیمت ، مشخصات و گالری تصاویر هواوی نوا و نوا پلاس – Huawei Nova and Nova Plus

هواوی نوا و نوا پلاس - Huawei Nova and Nova Plus

هواوی نوا (Huawei Nova)

هواوی نوا و نوا پلاس - Huawei Nova and Nova Plus

گوشی هواوی نوا (Huawei Nova) دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر 1080p، به همراه پردازنده 10 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا 256 گیگابایت ظرفیت است. دوربین پشتی این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین جلوی آن از سنسور 8 مگاپیکسلی f/2.0 بهره جسته است. این گوشی با این مشخصات و باتری 3020mAh خود قابلیت کارکرد تا دو روز بدون نیاز به شارژ مجدد را خواهد داشت.

از دیگر مشخصات جالب توجه این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت، پورت USB-C جهت شارژ گوشی یا ایجاد ارتباط، و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد. سیستم عامل هواوی نوا EMUI 4.1 است که بر پایه اندروید 6.0 مارشمالو طراحی شده است. دوربین این گوشی از قابلیت‌های معروف گوشی های اخیر هواوی مانند رقص نور و حالت Time-lapse و صحنه آهسته پشتیبانی کرده و صفحه آن نیز قابلیت سوئیچ به حالت شب را دارد.

گالری عکس هواوی نوا :

گوشی هواوی نوا پلاس (Huawei Nova Plus)

هواوی نوا و نوا پلاس - Huawei Nova and Nova Plus

گوشی هواوی نوا پلاس (Huawei Nova Plus) دارای صفحه نمایش بزرگتری از هواوی نوا است. این فبلت 5.5 اینچی با کیفیت 1080p دارای یک دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت‌سازی تصاویر است که این اندازه بزرگ صفحه نمایش، به هواوی این امکان را داده که در آن از یک باتری 3340 mAh با توانایی نگهداری شارژ تا 2.2 روز استفاده نماید.

هر دو گوشی هواوی نوا و نوا پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری موجود بوده و بدنه‌ی آنها مانند مدل‌های گران‌تر هواوی، از جنس آلومینیوم است. گوشی بزرگتر با دوربین برجسته و مربعی و لنزهای ریز کمی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته جلوه می‌کند. اندازه بزرگ آن نیز در مقایسه با گوشی خوش‌ترکیب هواوی نوا، کمی بدقواره به نظر می‌رسد.

هواوی نوا و نوا پلاس معرفی شدند ؛ بازگشت هواوی به گوشی های میان رده

درواقع، گوشی هواوی نوا خوش‌تراش‌تر از مدل دیگر بوده و حتی از نظر طراحی به نظر بهتر از پرچمدار هواوی؛ هواوی P9 است. هر دو گوشی نوا و نوا پلاس در حالت کلی بسیار شبیه به هم هستند. گوشی هواوی نوا که بی‌شباهت به هواوی نکسوس 6P نیست، از لبه‌های نرم‌تر و سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل برخوردار بوده که زیباتر از نوا پلاس با لبه‌های تیزتر و دوربین و حسگر اثر انگشت مربعی است.

گالری عکس هواوی نوا پلاس :

گوشی های هواوی نوا و نوا پلاس از ابتدای ماه اکتبر (اواخر مهرماه) و با قیمت 399 یورو (هواوی نوا) و 429 یورو (هواوی نوا پلاس) در دسترس خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. منظورم گوشیه نوا هستش نه نوا پلاس.

  2. سلام اگر امکانش هست این گوشی رو با لوازم جانبیش وارد بازار ایران کنید . و اگر رنگ سفید ونقره ایش در اولویت باشه خیلی خوب میشه . چون این گوشی هم خیلی خوش دسته وهم خیلی امکانات خوبی داره. با تشکر.