اپل کنفرانس معرفی آیفون ۷ را به طور زنده پخش خواهد کرد

اپل کنفرانس معرفی آیفون ۷ را به طور زنده پخش خواهد کرد

اپل دعوت‌نامه‌های حضور در کنفرانس معرفی آیفون ۷ را برای تمام خبرنگاران و مهمانان حاضر در این مراسم ارسال کرده است. طبق موارد مندرج در این دعوت‌نامه‌ها، اپل قرار است که در روز ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور ماه) آن را برگزار کند و از نسل جدید اسمارت فون‌های سری آیفون خود و احتمالا نسل دوم اپل واچ رونمایی کند.

طبق برنامه‌ی زمانی اعلام شده، این کنفرانس قرار است که راس ساعت ۱۰ صبح Pacific Time معادل ساعت ۹ و ۳۰ غروب شروع شود و حالا مشخص شده است که علاوه بر باز شدن درهای مراسم به روی حاضرین، اپل قصد دارد که تمام محتویات مراسم را به صورت استریم زنده‌ی اینترنتی نیز برای کاربران خود در سراسر جهان پخش کند. برای مشاهده‌ی پخش زنده‌ی اینترنتی کافی است که هنگام شروع مراسم، به این لینک در وبسایت رسمی اپل مراجعه کنید.

البته توجه داشته باشید که برای تماشای کنفرانس معرفی آیفون ۷ به صورت زنده، اپل مواردی را اعلام کرده است که به آنها نیاز خواهید داشت. این موارد عبارت‌ هستند از:

  • مرورگر سافاری در آیفون، آیپاد و یا آیپاد تاچ با آی او اس ۷.۰ و بالاتر
  • مروگر سافاری نسخه‌ی ۶.۰.۵ و بالاتر بر روی سیستم عامل OS X نسخه‌ی ۱۰.۸.۵ و بالاتر
  • مروگر Microsoft Edge بر روی کامپیوتر و لپ تاپ دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰
  • اپل تی وی نسل دوم و سوم با نسخه‌ی سیستم عامل ۶.۲ و بالاتر + اپل تی وی نسل چهار

در کنفرانس معرفی آیفون ۷ با چه محصولاتی آشنا خواهیم شد؟

اپل کنفرانس معرفی آیفون ۷ را به طور زنده پخش خواهد کرد

طبق پیش‌بینی‌ها و گزارشاتی که تا کنون منتشر شده است، آیفون ۷ و مدل پلاس آن هر دو دارای تغییراتی بر روی پنل پشتی خواهند بود و نوارهای پلاستیکی آنتن از روی پنل پشتی حذف و به دو لبه‌ی بالا و پایین دیوایس منتقل شده است تا یک‌دستی ظاهری بیشتری برای آنها ایجاد شود. هر دو مدل قرار است بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روانه‌ی بازار شوند و به جای جک، یک ردیف اضافه از اسپیکر نیز به لبه‌ی پایینی آیفون‌های سری ۷ اضافه خواهد شد.

لنز دوربین آیفون دارای بیرون زدگی و ابعاد بیشتری خواهد بود و مدل پلاس نیز احتمالا از یک دوربین با ساختار لنزهای دوگانه بهره می‌برد تا احتمالا شاهد قابلیت‌هایی نظیر زوم اپتیکال در این محصول باشیم. هر دو محصول از پردازنده‌های سری A10 اپل بهره خواهند برد و احتمالا حافظه‌ی رم آیفون ۷ نیز به ۳ گیگابایت ارتقا پیدا کتد.

گفتنی است که در بحث باتری نیز احتمالا شاهد تغییرات مهمی خواهیم بود و آیفون ۷ با یک باتری 1960mAh و آیفون ۷ پلاس با یک باتری 2910mAh معرفی خواهد شد؛ البته تمام اینها در شرایطی درست خواهند بود که آیفون ۷ پرو از سوی اپل معرفی نشود، زیرا در آن صورت احتمالا شاهد تغییرات گسترده‌ای در مشخصات سخت افزاری دو مدل قبلی خواهیم بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر نام آشنای اپل اعلام کرده است که اپل واچ ۲ نیز قرار است که در دو مدل متفاوت از سوی اپل وارد بازار شود که مدل پرچمدار به قابلیت‌هایی نظیر جی پی اس و فشارسنج مجهز خواهد بود. قابلیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر آب، پردازندهی سریعتر، طراحی باریک و مدرن‌تر به همراه یک باتری 334mAh نیز از دیگر ویژگی هایی هستند که برای نسل دوم گجت‌های پوشیدنی کمپانی کوپرتینویی پیش‌بینی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*