این تصاویر نشان می‌دهند که آیفون ۷ دارای دو گزینه‌ی مشکی رنگ خواهد بود

این تصاویر نشان می‌دهند که آیفون ۷ دارای دو گزینه‌ی مشکی رنگ خواهد بود

به تازگی تصاویری از استیکرهای پروتایپ‌های آزمایشی مدل‌های مختلف آیفون ۷ از سوی @the_malignant در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده است که علاوه بر مشخصات سخت افزاری، یک موضوع دیگر را هم فاش می‌کند و آن هم عرضه‌ی این نسل از اسمارت فون‌های اپل در گزینه‌های رنگی جدید است.

در این استیکرها که متعلق به دو مدل مختلف از آیفون ۷ اپل می‌شوند، نشان دهنده‌ی این هستند که آیفون ۷ دارای مدل ۲۵۶ گیگابایتی هم خواهد بود. اولین استیکر متعلق به مدل ۱۲۸ گیگابایتی است که نشان می‌دهد این مدل دارای رنگ مشکی مات خواهد بود. استیکر دوم نشان دهنده‌ی این است که مدل ۲۵۶ گیگابایتی در رنگ مشکی پیانو یا همان مشکی براق تولید خواهد شد تا بعد از مدت‌ها شاهد اضافه شدن طیف جدیدی از رنگ‌های تیره به اسمارت فون‌های سری آیفون اپل باشیم و مطمئنا این موضوع باعث خوشحالی تعداد زیادی از کاربران این دیوایس خواهد شد.

بعد از مدت‌ها دوباره شاهد تولید آیفون در رنگ مشکی خواهیم بود

چندی قبل گفته می‌شد که اپل در حال طراحی سه مدل از آیفون‌های سری ۷ خود است و این آیفون‌های با کدهای D10, D11 and D12 در حال ساخت هستند. کد دی ۱۰ متعلق به آیفون ۷ است و دوتای بعدی نیز به ترتیب متعلق به آیفون ۷ پلاس و ۷ پرو هستند. دلیل این کار اپل این بود که امکان طراحی و تولید ماژول‌های دوربین با لنز دوگانه به تعداد بالا وجود نداشت و این برند کوپرتینویی می‌خواست با تولید یک مدل محدود (آیفون ۷ پرو)، دوربین دوگانه را تنها در این مدل قرار دهد.

اما بعدها و با برطرف شدن محدودیت تولید، اپل ایده‌اش را تغییر داده است و همان دو مدل قبلی یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس (به همراه دوربین دوگانه) را طراحی و روانه‌ی بازار خواهد کرد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، عرضه‌ی آیفو‌نهای جدید با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و در دو مدل با طیف‌های متفاوتی از رنگ‌های مشکی، دو موضوعی هستند که در این استیکرها که تصویرشان از داخل کمپانی فاکسکان گرفته شده است، تایید می‌شود. همچنین شما عزیزان گجت نیوزی در تصویر زیر می‌توانید راهنمای خواندن و تایید این استیکرها را مشاهده کنید تا بدانید هر علامت متعلق به چه بخشی از مشخصات آیفون‌های جدید خواهد بود:

این تصاویر نشان می‌دهند که آیفون ۷ دارای دو گزینه‌ی مشکی رنگ خواهد بود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*