آیفون 7 پلاس اپل

آیفون 7 پلاس اپل در تست بنچمارک گیک بنچ؛ تراشه Apple A10 حکمرانی می‌کند

بالاخره انتظارها به پایان خواهد رسید و کمپانی اپل آیفون‌های جدید خود را رونمایی می‌کند. چهارشنبه همین هفته آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در رویدادی که به همین منظور برگزار خواهد شد، رخ نشان می‌دهند. به تازگی مدل بزرگتر یعنی گوشی iPhone 7 Plus در بنچمارک گیک بنچ محک خورد.

اگر چه انتظار نمی‌رود که اساسا آیفون 7 تغییرات ظاهری چندانی نسبت به نسل قبلی آیفون داشته باشد؛ اما موسسه KGI به این نکته اشاره داشته که در دل این آیفون پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گرفته است. با این که دو روز بیشتر به رونمایی از این دستگاه‌ها باقی نمانده، انتشار لیست بنچمارک گیک بنچ از آیفون 7 پلاس اپل گویا این عقیده را تایید می‌کند.

آیفون 7 پلاس اپل در گیک بنچ رویت شد و امتیازات قابل توجهی را به ثبت رساند

تراشه دو هسته‌ای A10 آیفون 3,9 – که به نظر می‌رسد آیفون 7 پلاس اپل خواهد بود، اگر چه ممکن است مدل کوچکتر باشد – در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 3379 را به دست آورد. این یک جهش بسیار بزرگ برای آیفون خواهد بود. iPhone 6s Plus در همین تست (آزمون تک هسته‌ای) امتیاز 2526 را کسب کرده بود. ثبت چنین امتیازی برای تراشه اپل A10  در مقایسه با همتایان خود در برندهای مختلف، آن را بسیار برتر نشان می‌دهد. تراشه اگزینوس 8890 در گلکسی نوت 7 توانست در گیک بنچ و در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2067.66 را به دست آورد و اسنپدراگون 820 کوالکام نیز در این فبلت سامسونگ در آزمون تک هسته‌ای از 1896 امتیاز فراتر نرفت.

آیفون 7 پلاس اپل

ثبت نتیجه آزمون چند هسته‌ای آیفون 7 پلاس اپل در مقایسه با نسل قبلی نیز جهش بزرگی را نشان می‌دهد. آزمون چند هسته‌ای آیفون 7 پلاس در گیک بنچ امتیاز 5495 را به دست آورد و این در حالی است که مدل قبلی توانسته بود امتیاز 4404 را برای خود به ثبت برساند. برای این که بتوانید معیاری برای مقایسه داشته باشید، بد نیست بدانید که تراشه Exynos 8890 در آزمون چند هسته‌ای برای گلکسی نوت 7 امتیازی زیر 6100 به دست آورد و اسنپدراگون 820 در همین آزمون گیک بنچ امتیاز 5511 را کسب کرد.

در هر صورت شکی نیست که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل از مغز پردازشی قدرتمندی برخوردار شده‌اند. مسلما در دو روز آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد. آیفون‌های جدید اپل تنها دو روز دیگر خودنمایی کرده و تمامی اطلاعات خود را فاش خواهند کرد. ببینیم امسال غول کوپرتینو چه آشی برایمان پخته است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*