تصویر رسمی آیفون ۷ پیش از شروع کنفرانس اپل لو رفت!

تصویر رسمی آیفون ۷ پیش از شروع کنفرانس اپل لو رفت!

تا حدود ۹ ساعت دیگر، هیجان‌انگیزترین کنفرانس اپل در سال ۲۰۱۶ برگزار می‌شود و از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که کاربران حدود یک سال برای آنها انتظار کشیده اند، رونمایی خواهد شد. این دو اسمارت فون قرار است که نقش پرچمداران برند کوپرتینویی در یک سال آینده را بر عهده داشته باشند و به همین دلیل هم از اهمیت بالایی برای خبرگزاری‌ها برخوردار خواهند بود.

این اهمت باعث شده است که تقریبا از یک ماه بعد از معرفی آیفون ۶ اس در تابستان سال گذشته تا به همین حالا، هر روز شاهد تصاویر و حتی ویدیوهایی باشیم که از سوی کاربران و کارمندان شرکت‌های چینی شریک اپل لو می‌روند. ده‌ها و شاید صدها طرح، نقشه، رندر سه بعدی و تصویر مختلف از آیفون ۷ (iPhone 7)، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو تا به حال لو رفته است و تقریبا شاید همه‌ی ما با ظاهر این محصول کاملا آشنا شده باشیم و نیازی به کنفرانس رسمی برای رونمایی از آن نباشد!

اما دقایقی پیش تصویر جدیدی از اسمارت فون جدید اپل لو رفته است که با قبلی‌ها کمی تفاوت دارد. این عکس که آن را در زیر مشاهده می‌کنید، از سوی کاربری با نام کاربری Malignant در شبکه‌ی اجتماعی توییتر لو رفته است و آنطور که او ادعا می‌کند، این تصویر، یک عکس رسمی از ویدیوی معرفی آیفون ۷ است. گویا قرار است یک رویداد همزمان نیز برای رونمایی از آیفون ۷ در کشور چین برگزار شود و این کاربر، عکس زیر را از داخل آن ویدیو که قرار است در محل برگزاری کنفرانس پخش شود، شکار کرده است.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، مشخص است که لوگوی اپل دارای یک هاله‌ی متفاوت از نور است که این حالت در زمان‌هایی ایجاد می‌شود که از یک تصویر در حال حرکت عکس گرفته باشند و این موضوع می‌تواند واقعی بودن این تصویر که از ویدیوی معرفی آیفون ۷ گرفته شده است را توجیه کند.

تصویر رسمی آیفون ۷ پیش از شروع کنفرانس اپل لو رفت!

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ویژگی‌های پیش‌بینی شده (و لو رفته) از آیفون ۷ نظیر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری از روی لبه‌ی پایینی این گوشی، حذف نوارهای پلاستیکی آنتن از روی پنل پشتی و انتقال آنها به لبه‌های بالایی و پایینی دیوایس و البته لنز بیرون زده و بزرگتر دوربین این گوشی نسبت به نسل‌های قبلی کاملا به وضوح مشخص است.

گفته می‌شود که علاوه بر این ویژگی‌ها، آیفون ۷ و ۷ پلاس به پردازنده‌ی A10 ساخت اپل مجهز خواهند شد که در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کلاک شده است و احتمالا به همراه یک حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر هر ثانیه و ۲۵۶ گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی داخلی، یکی از قدرتمندترین اسمارت فون‌های تمام تاریخ بازار گوشی‌های هوشمند را به نمایش خواهد گذاشت؛ در ضمن احتمالا آیفون ۷ پلاس نیز دارای دوربین دوگانه باشد تا برای اولین بار شاهد قابلیت زوم اپتیکال در دوربین محصولات هوشمند اپل باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*